انتشار کتاب الحسین الشهید و القرآن المجید

تبلیغات بنری


کتاب الحسین الشهید و قرآن مجید در نتیجه تحقیق و تفحص در منابع روایی، قرآنی و تاریخی سیدالشهدا (علیه السلام) منتشر شد.

یورنا – کتاب الحسین الشهید و قرآن مجید که حاصل تحقیق و تفحص در منابع روایی، قرآنی و تاریخی سیدالشهدا علیه السلام است در 390 صفحه در نشریه چاپ و منتشر شد. زبان عربی.

در این کتاب سعی شده است تمامی منابع و مآخذ مربوط به امام حسین و قرآن کریم گردآوری شود تا اثری جامع و کاربردی در اختیار عموم قرار دهیم. وجه تمایز این کتاب همان چیزی است که در مقدمه محقق در ابتدای کتاب در تبیین تفاوت دو واژه تلاوت و قرائت آمده است.

در این کتاب اهمیت امام به عنوان قاری کتاب خدا آشکار است.

از جمله نکات قابل توجه در این کتاب می توان به موضوعات ارائه شده در این کتاب اشاره کرد که از جمله آنها می توان به «آیاتی که در شأن سیدالشهدا نازل شده»، «آیاتی که امام در زمان حیات پربرکت خود در جاهای مختلف تلاوت می کرد»، «آیاتی که امام در طول عمر مبارکش، «آیاتی که امام در زمان خود می خواند»، «تفسیر زندگی مبارکش»، «تلاوت آیه استراج در جاهای مختلف»، «تلاوت آیات امام زمان» را می خواند. خطبه در کربلا»، «تلاوت آیات «سر امام بزرگوار و معجزه سر مقدس اباعبدالله».

این کتاب توسط انتشارات مصباح الدجاع منتشر شده است و علاقه مندان می توانند برای خرید آن به درگاه های فروش این انتشارات مراجعه کنند. در آینده نزدیک ترجمه های این کتاب به زبان فارسی و… منتشر می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *