انتخابات آمریکا؛ جو بایدن در نظرسنجی‌ها از ترامپ پیشی گرفت

تبلیغات بنری


رقابت جو بایدن و ترامپ با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری نوامبر وارد مرحله حساسی شده است و نظرسنجی ها بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته است.

یورنا- جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در نظرسنجی ها برای اولین بار در سال 2024 از دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق پیشی گرفت.

بایدن اکنون نسبت به رقیب جمهوریخواه خود برتری کوچک اما قابل توجهی دارد. ترامپ از زمان محکومیت او در ماه گذشته در پرونده پرداخت های غیرقانونی، در نظرسنجی ها با کاهش مواجه شده است.

بر اساس یک نظرسنجی که 3 هفته پیش انجام شد، رئیس جمهور آمریکا در سطح ملی 1.7 درصد از ترامپ عقب است.

در 30 می، ترامپ در 34 فقره جعل سوابق تجاری مجرم شناخته شد. پس از این مشکل، اکنون بایدن با اختلاف 0.1 از ترامپ پیشی گرفته است.

به گزارش آکسیوس، اگرچه ترامپ در انتخابات در ایالت های کلیدی پیشتازی خود را حفظ می کند، اما همه این ایالت ها به سمت بایدن حرکت می کنند.

انتخاب های ترامپ برای معاونت رئیس جمهور

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در هفته های اخیر مشغول بوده است. او در جریان محاکمه اش در نیویورک محکوم شد، در سه پرونده قضایی دیگر شرکت داشت و به کمپین خود برای بازپس گیری کاخ سفید ادامه داد.

اما ترامپ کار مهم دیگری هم دارد: انتخاب نماینده.

در حالی که تنها چند هفته تا کنوانسیون ملی جمهوری خواهان باقی مانده است، جایی که انتظار می رود رئیس جمهور سابق گزینه معاونت ریاست جمهوری خود را اعلام کند، منابع به CNN گفتند که ترامپ گزینه های مختلفی دارد.

این گزینه ها شامل داگ بورگوم فرماندار داکوتای شمالی است. سناتور فلوریدا مارکو روبیو؛ جی دی ونس، سناتور از اوهایو؛ تیم اسکات، سناتور کارولینای جنوبی؛ الیز استفانیک، رئیس کنفرانس جمهوریخواهان مجلس نمایندگان؛ بن کارسون، وزیر سابق مسکن و شهرسازی؛ بایرون دونالدز، نماینده فلوریدا؛ نیکی هیلی، فرماندار سابق کارولینای جنوبی؛ سناتور آرکانزاس تام کاتن و نماینده سابق هاوایی تولسی گابارد.

قوانین جدید برای مناظره ترامپ و بایدن

مناظره جو بایدن و دونالد ترامپ، نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا، که قرار است در 7 جولای در آتلانتا، جورجیا برگزار شود، شامل مجموعه ای از قوانین جدید خواهد بود.

از جمله قوانین جدید این است که برای اولین بار از سال 1976، نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده در حضور مردم مناظره نمی شوند.

به گزارش سی ان ان، قطع کردن میکروفون یکی دیگر از تغییرات جدید است که توسط ستاد انتخاباتی نامزدها تایید شده است.

مناظره انتخاباتی پنجشنبه آینده بین جیک تپر و دانا باش مجریان سی ان ان برگزار خواهد شد که شامل یک استراحت برای تبلیغات می شود.

برخلاف سال های گذشته، نامزدها مناظره را با بیانیه های تبلیغاتی آغاز نخواهند کرد. اما در پایان مناظره، بیانیه ای دو دقیقه ای از سوی هر نامزد ارائه می شود.

ترامپ: به فارغ التحصیلان دانشگاه های خارجی گرین کارت می دهم

دونالد ترامپ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می گوید قصد دارد به عنوان بخشی از برنامه های خود به فارغ التحصیلان خارجی کالج های آمریکا گرین کارت بدهد.

ترامپ گفت: «کاری که می‌خواهم انجام دهم و انجام خواهم داد این است که وقتی از کالج فارغ‌التحصیل شدید، به‌طور خودکار به عنوان بخشی از مدرک تحصیلی خود گرین کارت دریافت می‌کنید تا بتوانید در این کشور بمانید».
وی گفت: این قانون باید شامل تمام فارغ التحصیلان دانشگاه شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *