امیدوارم رییس جمهور آینده تحول بزرگی را در ورزش ما ایجاد کند

تبلیغات بنری


قهرمان پارالمپیک گفت: جامعه ورزش ما کمی عقب نشینی کرده است و امیدوارم رئیس جمهور آینده تحول بزرگی در این بخش ایجاد کند.

یورنا -سارا جوانمردی وی پس از رای گیری در انتخابات ریاست جمهوری در ورزشگاه شهید شیرودی گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی و فردی است. ما رئیس ورزش می خواهیم نه رئیس جمهور ورزش دوست. جامعه ورزش ما کمی پسرفت کرده است. ما می خواهیم با قدرت به حرکت رو به جلو ادامه دهیم. به خصوص در بازی های المپیک و پارالمپیک پیش رو.

وی ادامه داد: امیدوارم هرکسی که رئیس جمهور می شود گزینه هایی را برای ورزشکاران برای یکی دو ماه آینده تعیین کند تا در پارالمپیک به نتیجه برسند. امیدوارم ورزشکار و رئیس جمهور ورزش دوست بعدی ما بتواند تحول چشمگیری در ورزش ما ایجاد کند.

قهرمان تیراندازی پارالمپیک توکیو درباره انتظاراتش از عملکرد کاروان تیراندازی ایران در پارالمپیک پاریس گفت: دو ماه دیگر فرصت داریم. ما اردوهایی را ارائه می دهیم که با قدرت و کیفیت انجام می شوند. امیدوارم تا آن زمان به اوج آمادگی برسیم و بهترین ها در پارالمپیک اتفاق بیفتد.

جوانمردی درباره وضعیت خود گفت: همه چیز خوب و عادی است. ما منتظر کارتریج نوری 50 متری هستیم تا ببینیم رکوردهایمان چطور است، چون با این کارتریج هایی که تمرین می کنیم نمی توانیم وضعیت را بسنجیم. ما در تفنگ بادی خوب عمل می کنیم و مشکلی نیست. در مورد عکاسی هیچ چیز قطعی نیست اما امیدوارم با تلاش و دعای مردم و یاری خداوند به بهترین نتیجه برسم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *