امیدوارم المپیک بهترین روز ورزشی‌ام را تجربه کنم/ با یک پیروزی همانی می‌شوم که همه توقع دارند

تبلیغات بنری


گفتگو

تکواندوکار المپیکی ایران امیدوار است بهترین روزهای ورزشی خود را در المپیک پاریس سپری کند.

العریان السلیمی وی در گفتگو با میزان در خصوص جشن خداحافظی المپیکی ها با حضور مسئولان ورزشی اظهار داشت: از حضور مادرم در جشن خداحافظی المپیکی ها بسیار خوشحالم. این اقدامات از نظر روحی و روانی بر ما تأثیر مثبت می گذارد و من از عامل و بانی این رویداد قدردانی می کنم.

من قبل از المپیک به تمام اهدافم رسیدم

وی در مورد شرایط خود گفت: قبل از المپیک به همه اهدافم رسیدم اما مهمتر از همه این است که در المپیک پاریس به آنچه استحقاقش را دارم برسم. امیدوارم بهترین روز ورزشی ام را در سیاب چانگ پاریس داشته باشم تا بتوانم توانایی های هنری خود را به نمایش بگذارم.

تکواندوکار 20 ساله ایرانی ادامه داد: هر روز با کادر فنی صحبت می کنیم و تمرین می کنیم. ما همه رقبا را تجزیه و تحلیل می کنیم و اکنون زمان آن است که فقط بر کسب بهترین نتیجه تمرکز کنیم.

اولین مبارزه ممکن است سخت ترین رقابت من در پاریس باشد

قهرمان وزن 80 کیلوگرم المپیک گفت: برنامه المپیک تقریبا مشخص است و اولین رقیب من اهل ازبکستان است که برای حرکت در مسیر موفقیت باید او را شکست دهم. مبارزه اول ممکن است سخت ترین حریف من در پاریس باشد، زیرا با پیروزی به آن چیزی خواهم رسید که همه از من انتظار دارند.

سلیمی در پایان خاطرنشان کرد: هر چهار تکواندوکار ایران می توانند در المپیک پاریس مدال بگیرند اما نباید از خودمان انتظار داشته باشید که این کار را انجام دهیم. خدا به مردم کمک کند و مردم دعا می کنند که بتوانیم طلسم دو دوره اخیر تکواندو را در المپیک بشکنیم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *