امکان صرفه جویی چشمگیر برق در مناطق گرمسیری

تبلیغات بنری


مجری کمپین انرژی با اشاره به اینکه نصب گنبد حرارتی در منطقه باعث قطعی شبکه برق کشورهای همسایه و حوزه خلیج فارس شد، گفت: مردم مناطق جنوبی کشور می توانند با تنظیم کولرها روی 24 درجه سانتی گراد و خاموش کردن کولرها در اتاق های خالی و هنگام خروج … خانه تامین برق پایدار سایر شهروندان در نقاط مختلف کشور.

یورنا به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، محمد خدادادی با اشاره به اینکه تمامی همکاران صنعت برق در تلاش شبانه روزی برای تامین برق پایدار برای مردم کشور هستند، گفت: از همگان می خواهیم به بهینه سازی توجه ویژه داشته باشند. مصرف برق، زیرا شبکه برق مانند تمام وسایل مکانیکی و الکتریکی می تواند در اثر مصرف زیاد در معرض فشار قرار گرفته و آسیب فنی وارد کند.

الخدادادی ادامه داد: در شرایط بار و فشار زیاد بر روی شبکه، امکان کارکرد رله های فرکانس به دلیل جلوگیری از آسیب رساندن به سایر قسمت های شبکه وجود دارد و به همین دلیل با استفاده بهینه از برق، این امکان وجود دارد. مورد. می توان از حوادث فنی که منجر به قطع برق ناخواسته می شود جلوگیری کرد

وی در عین حال از احتمال افزایش بیش از 5000 مگاوات شبکه سراسری معادل مصرف استان های خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان خبر داد و اظهار داشت: به همین دلیل پرداخت هزینه ها بسیار حائز اهمیت است. توجه به مسائل مدیریت مصرف

خدادادی به این نظرسنجی و تعیین برندگان خودرو و جوایز 100 میلیون تومانی اشاره کرد و گفت: شرکت کنندگانی از استان های تهران، مازندران، کرمان، کرمانشاه، قم و هرمزگان برندگان این نظرسنجی هستند. تعداد شرکت کنندگان. جایزه در اکثر استانداری های کشور 100 میلیون تومان است.

وی همچنین با اشاره به نحوه حضور در این کمپین خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند با صرفه جویی حداقل 15 درصدی در مصرف انرژی وارد قرعه کشی شده و از جوایز بزرگی همچون خودروهای اتوماتیک و میلیاردها تومان کمک بلاعوض غیرنقدی بهره مند شوند.

مسئول طرح سنجش انرژی همچنین با بیان اینکه مشترکین می توانند با مراجعه به سایت https://ba-energy.ir اطلاعات دقیق تری در مورد راهکارهای بهینه مصرف برق کسب کنند، تاکید کرد: نصب اپلیکیشن صرفه جویی در مصرف انرژی با ورود کد دستوری #1521* راه دیگری برای یادگیری روش های مصرف بهینه برق است.

الخدادادی همچنین از قرعه کشی دومین دوره ستاد انرژی در سطح استانداری خبر داد و گفت: در این مرحله مسابقه فرمانداری برگزار می شود و مردم هر فرمانداری با همشهریان خود به رقابت می پردازند که این امر باعث افزایش سطح شهر خواهد شد. شانس برنده شدن پیروزی.

وی همچنین از مشترکین عزیز مناطق جنوبی کشور خواست تا با تنظیم کولرها بر روی 24 درجه و خاموش کردن کولر در اتاق های خالی و هنگام خروج از منزل، برق پایداری را برای سایر شهروندان در نقاط مختلف کشور تامین کنند.

این فعال انرژی همچنین از دارندگان کولرهای آبی خواست این وسایل خنک کننده را در سطح پایینی قرار دهند و از پوششی برای کولرهای خود استفاده کنند تا ضمن کاهش مصرف برق، هوای خنک تری دریافت کنند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *