امکان اسکان زائران اربعین حسینی در پایانه برکت فراهم شده است

تبلیغات بنری


رئیس دستگاه اجرایی فرمان امام گفت: برای رفاه حال زائران امسال دو سوله به مساحت یک هزار متر مربع در ایستگاه برکت برای اسکان در نظر گرفته شده است.

یورنا مهندس پرویز فتاح مدیر عامل شرکت فرمان امام در سفر یک روزه خود به استان ایلام از انبار مواد غذایی و آشامیدنی، کارخانه سیار یخ، نانوایی برکت و ایستگاه برکت در مرز مهران بازدید کرد.

فتاح در بازدید از ستاد اجرایی زیرساخت های فراهم شده در مرز مهران گفت: زیرساخت های فعلی در مرز مهران نسبت به سال گذشته بهبود یافته است و این را می توان در سرعت و آرامش تردد زائران مشاهده کرد.

وی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی در کنار وزارت کشور و ستاد مرکزی اربعین به وظایف خود عمل می کند و تمرکز ویژه ای بر هماهنگی در زمینه ارائه خدمات در اربعین داریم اقداماتی که اربعین انجام خواهد داد و ستاد اجرایی نیز به ثمر نشسته است.

فتاح بیان کرد: برای رفاه حال زائران امسال سوله هایی به مساحت 2 هزار متر مربع برای اسکان در ایستگاه برکت در نظر گرفته شد که می تواند نقش اساسی در افزایش کیفیت خدمات رسانی به زائران در این مهم و حساس داشته باشد. نقطه مرزی

رئیس دستگاه اجرایی فاران امام به گرمای شدید هوا در این موقع از سال و اقدامات این ستاد اشاره کرد و افزود: ستاد اجرایی فاران امام 16 میلیون بطری آب معدنی بین زائران توزیع می کند. در 9 مرز ورودی و خروجی این ایالت علاوه بر 6 کارخانه سیار یخ برای رفع مشکلات این حوزه.

وی ادامه داد: توزیع 2 میلیون جعبه اقلام آماده و گرم از سوی ستاد اجرایی برنامه ریزی شده و از طریق موکب ها در اختیار زائران بیت الله الحرام در کشور و عراق قرار می گیرد.

فتاحی از اعزام بیش از 30 هزار زائر به عتبات عالیات در اولین اربعین امسال خبر داد و گفت: ستاد اجرایی فرمان امام از این تعداد نیازمند که تعدادی از آنها از کمیته امداد هستند حمایت می کند. آنها می توانند بازدید کنند. بقاع متبرکه در این ایام نورانی به احترام مقام معظم رهبری.

رئیس دستگاه اجرایی فرمان امام با بیان اینکه در حوزه خدمات بهداشتی و درمانی در عراق و در آمود 989 بیمارستان سیار با 92 تخت آماده خدمت رسانی به زائران وجود دارد، گفت: در تلاش هستیم تا امکانات زیرساختی را برای عموم مردم گسترش دهیم. آینده و چهلمین دستگاه اجرایی وظایف خود را بر اساس تصمیمات رهبری مرکزی انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *