امروز خدا را بارها احساس کردم/ سخت‌ترین روز دوران ورزشی‌ام بود/ با این مدال راضی نمی‌شوم

تبلیغات بنری


نایب قهرمان تکواندو المپیک پاریس گفت: مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد. برنامه من هم خیلی سخت بود و از همان بازی اول برای من مسابقه فینال بود.

یورنا – مهران هوشدری وی پس از کسب مدال نقره وزن منهای 80 کیلوگرم در مسابقات تکواندو المپیک پاریس گفت: به جرأت می توانم بگویم سخت ترین روز دوران ورزشی ام را سپری کردم. از مدالم راضی هستم اما ای کاش رنگ این مدال طلایی بود.

وی ادامه داد: مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد. برنامه من هم خیلی سخت بود و از همان بازی اول برای من مسابقه فینال بود. در فینال با تمام وجودم جنگیدم اما نشد. چیزی که می خواستم نشد

هاکوردوری در خصوص فیلمی که از پدر و مادرش و حضورشان در حرم امام رضا در جریان مسابقاتش منتشر شد، گفت: ارادت زیادی به امام رضا دارم. قبل از مسابقه می خواستم به تماشایی بروم اما به دلیل تمرین نتوانستم. برای همین پدرم گفت روز مسابقه به مشهد می رویم. من امروز بارها خدا را با تمام وجودم احساس کردم. مثل دو بازی که در ثانیه آخر بردم.

نایب قهرمان تکواندو ایران گفت: از همه کسانی که از من حمایت کردند و با من دعا کردند ممنونم. من در دستان آنها تلاش می کنم تا مدال طلای المپیک بعدی را کسب کنم. به این مدال راضی نمی شوم و به محض بازگشت تمرینات خود را برای طلا آغاز می کنم.

وی همچنین ادامه داد: از تکواندو و تمرینات سخت لذت می برم.

همانطور که ملی پوش تکواندو ایران در نشست خبری گفت: موفقیت تکواندو نتیجه برنامه ریزی و تلاش خوب تکواندوکاران است که امیدوارم مدال طلا را کسب کنیم. آرین لزج کامل

وی درباره حریف تونسی نیز گفت: حریف تونسی شخصیت بسیار خوبی داشت و توانست از امتیازاتی که در دیدار فینال کسب کرده بود بهره برداری کند.

ملی پوش تکواندوی ایران در پاسخ به این سوال که از موفقیت این رشته در بازی های المپیک پاریس و کسب دو مدال نقره و یک مدال برنز تاکنون چه می دانید، گفت: برنامه ریزی و مدیریت خوب این رشته؟ فدراسیون این موفقیت را ممکن کرد. امیدوارم دوست عزیزم آرین سلیمی فردا به مدال طلا دست پیدا کند تا کار موفق تکواندو ایران ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *