امدادرسانی نجاتگران هلال احمر به ۲۲۸ نفر در پی وقوع سیل و آب گرفتگی در استان اردبیل

تبلیغات بنری


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استانداری اردبیل از امدادرسانی و اسکان 228 نفر از سیل زدگان و آبگرفتگی در شهرستان های خلخال، کوثر و سرعین توسط تیم های امداد و نجات هلال احمر در این استان خبر داد. ب

یورنا- به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل: حمید قویدل گفت: بر اثر بارندگی شدید، آبگرفتگی معابر و منازل روستای مرستان از توابع خلخال، روستای تاز کند سبلان از توابع شهرستان سرعین و شهرستان کیوی انجام شد و مرکز پاسخگویی حوادث به شماره 112 اعلام شد. مطلع.

وی ادامه داد: نجاتگران جمعیت هلال احمر استانداری اردبیل در قالب 14 تیم عملیاتی شامل تیم های محیط زیست آبی، پناهگاه اضطراری، تغذیه و ارزیابی بلایا متشکل از 50 نفر با استفاده از 11 خودروی امدادی به کمک مردم شتافتند.

این مسئول افزود: هلال احمر به 228 نفر از حادثه دیدگان امدادرسانی کرد و مواد زیستی و زیستی از جمله 45 چادر امدادی، 120 تخته پتو، 45 تخته فرش، 45 دستگاه ظروف آلومینیومی و 50 دستگاه 72- 200 دستگاه توزیع کردند. کیلوگرم نایلون علاوه بر حصیر خرما و بیسکویت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استانداری اردبیل با اشاره به اینکه عملیات همچنان ادامه دارد، گفت: نیروهای عملیاتی در استانداری با تمام تلاش خود با استفاده از موتورهای آب و کف شوی در حال تخلیه منازل هستند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *