الهلال با ۵ گل العین را در هم کوبید – یورنا

تبلیغات بنری


به گزارش «یورنا ورزشی» به نقل از «ورزش سه»، الهلال عربستان با کسب سومین پیروزی در لیگ برتر در صدر جدول رده بندی قرار دارد و امتیازات کامل را درو کرده و همچنان صدرنشین است.

آنها امشب در دیداری سطح بالا و جذاب با نتیجه 5 بر 4 حریف خود را شکست دادند و بعد از شرایط عجیبی مثل قهرمانی آسیا در فصل گذشته، العین را در رده اول انتهای جدول رده بندی قرار دادند. .

العین فصل گذشته در شرایطی که خیلی ها با توجه به قدرت رقیب عربستانی انتظارش را نداشتند در نیمه نهایی موفق شد الهلال عربستان را شکست دهد و سپس با شکست رقیب در فینال به مقام قهرمانی دست یابد. رقابت امشب آنها با 9 گل زده نمایش شگفت انگیز و هیجان انگیزی بود. دیداری که در آن سفیان رحیمی ستاره العینیه بار دیگر به بازیکن مزاحم الهلال تبدیل شد.

ستاره مراکشی اماراتی العین که در مرحله نیمه نهایی مقابل الهلال عربستان سه گل برای تیمش به ثمر رساند، در آستانه ایفای نقش مهمی در صعود تیمش به فینال قرار دارد. با ایجاد شرایط مناسب برای کسب امتیاز از طریق هت تریک خود در دیدار امشب برای تیمش، اما الهلال با زدن 5 گل هت تریک ستاره مراکشی را ناکام گذاشت.

این ستاره مراکشی وقتی در پایان مسابقه زمین را ترک کرد، کنایه های خود را متوجه هواداران حریف کرد که او را هو کردند و با دست به آنها اشاره کرد و اعلام کرد که باز هم منتظر آنها خواهد ماند!

سفیان رحیمی در پایان این دیدار و در پاسخ به این سوال که احساس پوچی می کند واکنش جالبی داشت. الهلال شما را با پنج گل شکست داد و هت تریک کردید: ما سه امتیاز را از دست دادیم تا در نیمه نهایی و فینال شکست نخوریم. (طعنه او به شکست الهلال مقابل العین در فصل گذشته و از دست دادن حق صعود به فینال مربوط می شد که به درخشش او نیز مرتبط بود).

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *