المپیک ۲۰۲۴| میرزازاده با پیروزی شروع کرد/ حریف آمریکایی حرفی برای گفتن نداشت

تبلیغات بنری


در حال بروز رسانی…

نماینده وزن 130 کیلوگرم تیم ملی کشورمان در اولین دیدار خود در بازی های المپیک پاریس رقیب آمریکایی خود را شکست داد.

یورنا رقابت های کشتی فرنگی بازی های المپیک 2024 پاریس امروز از ساعت 15:00 به وقت محلی (16:30 به وقت ایران) رسما آغاز شد. مهدی محسنی نژاد در 60 پوند امین میرزازاده آنها به عنوان نماینده کشورمان در دسته 130 کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفتند.

با وزن 130 کیلوگرم که 16 نفر حضور دارند. آمین میرزازاده وی در دور اول با نتیجه 3 بر یک از سد آدام کون آمریکایی گذشت و راهی مرحله بعد شد. در دور بعد با او روبرو خواهد شد میجین لوپزدارنده مدال طلای المپیک و جهان از کوبا به میدان می رود تا شاهد جذاب ترین رقابت این وزن در این مرحله باشد.

در المپیک توکیو نیز میرزازاده در همان مرحله به مصاف لوپز رفته بود و با نتیجه 8 بر صفر مغلوب رقیب سرشناس خود شد اگرچه لوپز با قهرمانی در تورنمنت فرصت به فینال رسید، اما در دیدار رده بندی مجددا به رده بندی رسید. وی با شکست مقابل رضا کیالیب از ترکیه در جایگاه پنجم قرار گرفت.

مهدی محسنی نژاد دیگر نماینده امروز کشورمان در وزن 60 کیلوگرم که 17 نفر است، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف عبدالکریم فرجت از الجزایر می رود و در صورت موفقیت در این مسابقات، شرکت کننده باید با برنده، کوین آرماس رودریگز از کوبا و کنیچیرو فومیتا، نایب قهرمان المپیک توکیو (2017 و 2019)، نقره (2023) و برنز (2022) از ژاپن مبارزه کند.

مداوم….

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *