المپیک ۲۰۲۴| مربی ندارم، هیچ‌کس را ندارم و تک و تنها هستم!/ شرمنده مردم ایران شدم

تبلیغات بنری


یک صخره نورد کشورمان در المپیک پاریس گفت: 21 مدال جهانی در سنگنوردی کسب کرده ام و این رتبه در واقع برایم بی ارزش است که به آنچه می خواستم نرسیدم و شرمنده مردم ایران هستم.

یورنا رضا علیپور سنگ نورد کشورمان درباره کسب چهارمین عنوان المپیکی خود گفت: تمام تلاشم را کردم. یک سال است که خوب نخوابیده ام. تنهایی! من مربی ندارم، هیچکس! من تنها هستم. روز آخر مجروح شدم و تاندون دستم از وسط پاره شد. نه نقره، نه برنز و نه مقام چهارم برای من ارزشی ندارند.

وی افزود: این را از سر غرور نمی گویم. من صاحب 21 مدال سنگنوردی جهان هستم و افتخارات و مدال هایم از همه آن سنگنوردان المپیک بیشتر است. می خوام یه چیزی بگم. در اعماق وجودم، تمام تلاشم را کردم و فقط کار نکرد. می خواستم افتخار مسابقات المپیک را برای ایران و مردمم به ارمغان بیاورم اما نشد.

وی ادامه داد: من 9 صدم ثانیه با رکورد جهانی فاصله دارم. من 4 سال است که رکورددار جهان هستم. ببخشید هر چی میگم چیزی اضافه نمیکنه. من قهرمان جهان هستم و قهرمان بازی های آسیایی هستم. چهارمی برای من قابل توجیه نیست. منتظر طلا بودم

علیپور در شرایطی که با بغض صحبت می کرد، باز هم عنوان کرد: من تنها جنگیدم. گفتند علیپور به خاطر یک باخت تمام شد. خیلی نادان هستند. من همه مردم کشورمان ایران را دوست دارم. من خاک زیر پای همه مردم ایرانم. من شرمنده ام و درست نشد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *