المپیک ۲۰۲۴| محسن‌نژاد به شانس مجدد رفت

تبلیغات بنری


نماینده وزن 60 کیلوگرم کشتی گیر کشورمان با توجه به حضور حریفی در فینال راهی گروه برگشت بازی های المپیک پاریس شد.

یورنا رقابت های کشتی فرنگی بازی های المپیک 2024 پاریس امروز از ساعت 15:00 به وقت محلی (16:30 به وقت ایران) رسما آغاز شد. مهدی محسنی نژاد در 60 پوند امین میرزازاده آنها به عنوان نماینده کشورمان در دسته 130 کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفتند.

مهدی محسنی نژاد نماینده وزن 60 کیلوگرم کشورمان که 17 نفر است پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر و با نتیجه عالی عبدالکریم فرجت از الجزایر را شکست داد. اما در دور بعد با نتیجه 9 بر صفر کنیچیرو فومیتا نایب قهرمان المپیک توکیو شد. .

کشتی گیر ژاپنی در مرحله نیمه نهایی در دیداری جذاب و شگفت انگیز با نتیجه 5 بر 3 از سد شارنبکوف از قرقیزستان گذشت و راهی فینال شد. بدین ترتیب محسنی نژاد برای ادامه کار و کسب مدال برنز باید فردا در جمع بازنده ها بجنگد.

وی ابتدا با دارماس از کوبا دیدار می کند و در صورت پیروزی در دیدار رده بندی به مصاف گولامان چارشن بیکوف قهرمان جهان از قرقیزستان می رود تا مدال برنز را کسب کند.

قبلا امین میرزازاده نماینده وزن 130 کیلوگرم کشورمان پس از پیروزی در نخستین دیدار مقابل حریف آمریکایی، در دومین دیدار مقابل حریف سرشناس کوبایی خود شکست خورد و از حضور در مرحله یک چهارم نهایی بازماند.

لوپز در مرحله نیمه نهایی به مصاف صبح شریعتی کشتی گیر ایرانی اصالتا جمهوری آذربایجان می رود که در صورت حضور در فینال شانس دیگری خواهد داشت.

دیدارهای شانس دوم دو وزن اول و دیدارهای مقدماتی اوزان دوم فردا از ساعت 11 به وقت محلی (12:30 به وقت تهران) آغاز می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *