المپیک ۲۰۲۴| عذرخواهی IOC بابت اشتباه فاحش فرانسوی‌ها در مراسم افتتاحیه/ کره‌ای‌ها عصبانی شدند!

تبلیغات بنری


کمیته بین المللی المپیک با صدور بیانیه ای رسمی از اشتباهی که در معرفی کاروان کره جنوبی به مراسم افتتاحیه رخ داد و باعث عصبانیت ورزشکاران کره جنوبی شد، عذرخواهی کرد.

یورنا- کمیته بین المللی المپیک به دلیل اشتباه در شناسایی فرانسوی ها عذرخواهی کرد. فرانسوی به جای استفاده از نام کره جنوبی برای معرفی این کشور از عنوان کره شمالی آنها در مراسم افتتاحیه بازی های المپیک 2024 از آن استفاده کردند که همه را شگفت زده کرد.

در مراسم افتتاحیه المپیک 2024 پاریس، کاروان ورزشکاران کشورهای شرکت کننده با قایق در رودخانه سن به مردم ارائه شد “کاروان جمهوری دموکراتیک خلق کره” در حالی معرفی شد که عنوان رسمی کره جنوبی بود “جمهوری کره” او هست.

که در بیانیه رسمی کمیته بین المللی المپیک (کمیته بین المللی المپیک) درباره این خطا: بابت اشتباه در ارائه کاروان کره جنوبی در پخش مراسم افتتاحیه صمیمانه عذرخواهی می کنیم.

از سوی دیگر مقامات کره جنوبی از جمله وزیر ورزش این کشور در بیانیه ای ضمن ابراز تاسف عمیق از این موضوع، از وزارت امور خارجه این کشور خواست مراتب اعتراض شدید وزارت ورزش کره را به اطلاع مقامات فرانسوی برساند. می جنگند معاون وزیر ورزش کره جنوبی از توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک خواست تا جلسه ای فوری برای رسیدگی به این موضوع برگزار کند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *