المپیک ۲۰۲۴| برنامه ورزشکاران ایران در روز سیزدهم؛ شمارش معکوس برای ورود یزدانی

تبلیغات بنری


سیزدهمین روز از بازی های المپیک 2024 پاریس با حضور ورزشکاران ایرانی در رشته های تکواندو، کشتی آزاد، صخره نوردی و کشتی پیگیری می شود.

یورنا امروز (پنجشنبه) فعالیت های سیزدهمین روز از بازی های المپیک 2024 پاریس در حالی ادامه دارد که 6 ورزشکار کشورمان در رشته های تکواندو، کشتی آزاد، صخره نوردی و کشتی به مصاف حریفان خود می روند.

بدون شک همه نگاه ها به کشتی آزاد خواهد بود. حسن یزدانی که در المپیک 2016 و 2020 مدال طلا و نقره را کسب کرد، کار خود را آغاز می کند.

برنامه مسابقات ورزشکاران ایران در روز سیزدهم به شرح زیر است:

تکواندو

– ناهید کیانی ملی پوش وزن منهای 57 کیلوگرم کشورمان در دور نخست از ساعت 12:17 به مصاف کیمیا علیزاده از بلغارستان می رود و برای راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی تلاش می کند. کیانی در صورت پیروزی در این نبرد باید به مصاف برنده نبرد نمایندگان آمریکا و تونس برود.

تحویل رایگان

– حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم از ساعت 13:30 دور نخست با الکساندر لارنس از استرالیا مبارزه می کند و در صورت پیروزی به مصاف برنده مبارزه کورگولف از یونان و راموس از پورتوریکو می رود. دور دوم.

– علی رضا سرلیچ ملی پوش وزن 57 کیلوگرم که پس از مصدومیت نماینده صربستان توانست جواز حضور در المپیک را کسب کند و بر همین اساس در صورت رسیدن به وزن، شب گذشته راهی پاریس شد باید با ری هیگوچی از Go to Japan روبرو شوید.

کوهنوردی

– رضا علیپور بازیکن تیم ملی ایران در بخش سرعت که موفق به صعود از مرحله مقدماتی و حضور در مرحله یک چهارم نهایی شد، در این مرحله باید از ساعت 14:05 به مصاف امیر مایموراتوف از قزاقستان برود. این دو ورزشکار در مرحله رده بندی دو بار به مصاف هم رفتند که نماینده ایران یک بار و نماینده قزاقستان یک بار پیروز شدند.

کشتی فرنگی و رومی

وی در فینال وزن 67 کیلوگرم ساعت 19:45 به مصاف سعید اسماعیلی پرویز نصیپوف از اوکراین می رود.

علیرضا محمدی در فینال وزن 87 کیلوگرم به مصاف سیمون نویکوف از بلغارستان می رود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *