المپیک ۲۰۲۴| برنامه نمایندگان ایران در روز دوازدهم

تبلیغات بنری


دوازدهمین روز از بازی های المپیک 2024 پاریس با حضور نمایندگان ایران در رشته های قایقرانی، کشتی و تکواندو پیگیری می شود.

یورنا – در دوازدهمین روز از بازی های المپیک 2024 پاریس، ملی پوشان تکواندو، قایقرانی و کشتی به مصاف حریفان خود می روند.

برنامه رقابت های نمایندگان ایران در دوازدهمین روز المپیک (چهارشنبه 26 مرداد) به شرح زیر بود:

*تکواندو

موبنا نعمت زاده در مرحله یک هشتم نهایی وزن 49 کیلوگرم به مصاف میشل تاو از لسوتو می رود و در صورت پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده جدال نمایندگان اسپانیا و اروگوئه می رود. اولین مسابقه نعمت زاده ساعت 13:06 برگزار می شود.

*قایق ها

علی آقامیرزایی امروز در کایاک 1000 متر به مصاف حریفان خود می رود. مرحله مقدماتی کایاک 1000 متر در پنج گروه برگزار می شود و نماینده ایران از ساعت 12:10 امروز (به وقت تهران) در گروه چهارم در کنار رقبایی از اسپانیا، بلژیک، آلمان، فرانسه و مجارستان پارو می زند. نفرات اول و دوم هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه پیدا می کنند و بقیه در مرحله یک چهارم نهایی به رقابت می پردازند.

نبی رضایی در ماده 1000 متر کانو از ساعت 13:10 در گروه پنج با رقبای از آنگولا، مجارستان، آلمان و چین به رقابت می پردازد. مرحله مقدماتی این ماده در پنج گروه برگزار می شود که از هر گروه اول و دوم به مرحله نیمه نهایی و بقیه در مرحله یک چهارم نهایی به رقابت می پردازند.

* کشتی یونانی و رومی

سعید اسماعیلی در وزن 67 کیلوگرم از ساعت 12:30 دور نخست به مصاف «ایزاک گوئو» از الجزایر می رود و در دور بعد برنده «کیوتارو سوگابه» به مصاف ژاپن و لوئیس اورتا سانچز قهرمان جهان و المپیک می رود. از کوبا

در وزن 87 کیلوگرم علی رضا محمدی در دور اول از ساعت 12:30 به مصاف مونیوز از کلمبیا می رود که در صورت پیروزی در این دیدار به مصاف برنده این مسابقات یعنی علی چنگیز می رود. در مرحله یک چهارم نهایی جهان از ترکیه و کولینیک از لهستان حضور دارند.

مهمت هادی صرافی پس از سه برد متوالی و راهیابی به فینال وزن 97 کیلوگرم، امشب از ساعت 20:30 باید راهی فینال شود و به مصاف آرتور الکسانیان از ارمنستان برود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *