المپیک ۲۰۲۴| برنامه رقابت ورزشکاران ایران در روز چهاردهم؛ چشمک یزدانی به مدال طلا

تبلیغات بنری


ورزشکاران کشورمان در چهاردهمین روز از بازی های المپیک 2024 پاریس به مصاف حریفان خود در رشته های تکواندو، کشتی آزاد و وزنه برداری می روند.

یورنا امروز (جمعه) با برگزاری چهاردهمین روز از بازی های المپیک 2024 پاریس پیگیری می شود که 5 ورزشکار کشورمان در رشته های تکواندو، کشتی آزاد و وزنه برداری به مصاف هم می روند.

برنامه نمایندگان ایران برای روز جمعه 28 مرداد به شرح زیر است:

تکواندو

– وزن 80 کیلوگرم میهران میهران ابتدا از ساعت 11:40 به مصاف جسوربک گیسانوف از ازبکستان می رود و در صورت پیروزی باید در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تکواندوکاران قزاقستان، مالی یا ایتالیا برود. . در این وزن 17 تکواندوکار به رقابت می پردازند.

کشتی رایگان

– یونس امامی در وزن 74 کیلوگرم که 17 نفر به رقابت می پردازند در دور نخست از ساعت 12:30 دقیقه به مصاف فرانک چامیسو دارنده مدال های طلا، نقره و برنز جهان از ایتالیا می رود. در صورت پیروزی بر این رقیب در دور بعد به مصاف نودیم از گینه بیسائو می رود. کایل دایک قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آمریکا در گروه امامی قرار دارد و نماینده کشورمان تا مرحله یک چهارم نهایی به مصاف این حریف نمی رود.

– امیرحسین زری در دور نخست در وزن 125 کیلوگرم از ساعت 12:30 به مصاف آیال لزریف از قرقیزستان می رود و در دور بعد برنده به مصاف زیوی دینگ از چین و دسی از کانادا می رود. در گروه زری طاها آکگول قهرمان جهان و المپیک از ترکیه حضور دارد و احتمال رویارویی نماینده کشورمان در مرحله نیمه نهایی این کشتی گیر وجود دارد. در آن سوی میز جینو پتراشویلی از گرجستان و میسون پاریس از آمریکا قرار دارند.

-حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم که شب گذشته توانست به فینال راه پیدا کند، امشب از ساعت 20:30 باید در دیدار فینال به مصاف حریفان برود.

وزنه برداری

– میر مصطفی جوادی از ساعت 16:30 در دسته 89 کیلوگرم به روی صفحه می رود. 12 وزنه بردار در این دسته حضور دارند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *