اقدامات مدیریت شهری در ماه محرم نوآورانه و جدید بوده است

تبلیغات بنری


گفتگو

سخنگوی وعضو کمیته فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه اقدامات فرهنگی مدیریت شهری در سال جاری در راستای حلول ماه مبارک، استفاده از هنرهای آیینی را در شهر دیده ام، گفت: ماه محرم بدیع و جدید بود.

علیرضا نادعلی در گفتگو با مرحله در مورد اقدامات مدیریت شهری برای ایجاد علائم ماه محرم وی در خصوص تسلیت امام حسین (علیه السلام) در سطح شهرستان گفت: رویه های مدیریت شهری در ماه محرم امسال بدیع و جدید بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه امسال نیز شاهد استفاده از هنرهای آیینی در سطح شهر بودیم، افزود: علاوه بر این آثار، کارهای موفقی که در سال های گذشته انجام شد مانند محرم در شهرستان، امسال نیز ادامه یافت.

وی با بیان اینکه سیاه پوشی شهر در ماه محرم الحرام کاری است که صدها سال است مردم تهران انجام می دهند، تصریح کرد: مدیریت شهری باید در این زمینه اقدامات مثال زدنی انجام دهد و از هنر به عنوان ابزاری استفاده کند که می تواند پیام و محتوای مورد نظر خود را برسانیم. در ماه محرم الحرام بسیار مهم است که سازمان زیباسازی شهر تهران این کار را به خوبی انجام داد.

یکی از اعضای کمیته فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به برگزاری مراسم ترحیم و تئاتر خیابانی با موضوع عاشورا در اماکن عمومی شهر توسط مدیریت شهری پرداخت و با اشاره به اینکه تعزیه یکی از این هنرهاست. که طرفداران زیادی دارد: به نظر می رسد در زمینه بیایید کمی عقب بیفتیم، البته در سال گذشته اقدامات تسلیت بسیار خوبی انجام شد و این کنسرت در پردیس تئاتر خاوران به خوبی پیش رفت. .

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *