اقدامات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برای مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر

تبلیغات بنری


معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران استان تهران با اشاره به برگزاری جشن عید سعید فطر در تهران، دستورالعمل‌های ایمنی تشریفاتی را به سازمان‌های امدادی، خدمات تخصصی، ادارات و ادارات مستقل سازمان تدوین و ارسال کرد. تشکیل جلسه فوق العاده برای هماهنگی کار کمیته ایمنی مراسم عید غدیر خم به مسافت 10 کیلومتر با حضور نمایندگان برگزارکنندگان مراسم و ارائه دهندگان خدمات تخصصی و امدادی اعلام شد.

یورنا- به گزارش روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران استان تهران، صمیم مرادی روزبهانی با هماهنگی نحوه و استقرار نیروها، تجهیزات و سازوکارهای امداد و نجات، ضرورت حضور نمایندگان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در کیوسک‌های پلیس آگاهی تهران بزرگ را به همراه داشت. ستاد مفقودین و استقرار تکنسین های اورژانس در فضاهای داخلی هر یک از یازده ایستگاه مترو در مسیر مراسم، عدم وجود موکب ها، استیج ها و سایر سازه های موقت در مجاورت ورودی ها و خروجی های ایستگاه های مترو. حریم اماکن نظامی و سازمان های خدماتی و حضور افسران رابط پلیس راهنمایی و رانندگی و ستاد تشریفات در خودرو و هماهنگی اقدامات اضطراری، ضرورت هماهنگی کامل ستاد برگزاری مراسم با مدیریت ایمنی آتش نشانی تهران را بیان کردند. و خدمات مربوط به تاریخ و مکان روشنایی و بازی موتورسیکلت از مهمترین تصمیمات جلسه است.

وی به هماهنگی نظارت نظارتی بر فرآیند بازرسی بهداشت، ایمنی و محیط زیست از جمله نحوه برگزاری مراسم و شناسایی و پیگیری رفع موارد غیرایمنی و عدم رعایت از شهرداری های مناطق میزبان اشاره کرد. تشکیل غرفه برای مفقودین با همکاری نمایندگان فاتب و داوطلبان واکنش اضطراری در محلات (ادامه دارد) در مسیر برگزاری مراسم و تهیه نقشه برآورد مساحت و ظرفیت جمعیتی فضاهای مسیر برگزاری مراسم. فعال سازی مرکز هماهنگی عملیات اورژانس تهران و تشکیل ستاد مشترک مدیریت بحران برای برگزاری مراسم در روز مراسم با حضور نمایندگان امدادی تخصصی، نیروی انتظامی و دستگاه خدمات رسان آگاه.

وی افزود: خودروی فرماندهی در روز برگزاری مراسم با تماس های عملیاتی امدادگران تخصصی، نیروی انتظامی و خدمات رسان در مسیر مراسم مستقر می شود و در مواقع اضطراری با مرکز عملیات اورژانس سازمان ارتباط برقرار می کند. ماژول بی سیم.

روزبهانی برای فعال سازی ستاد مدیریت بحران در مناطق ده گانه واقع در مسیر پارتی و آماده سازی ستاد سایر مناطق به عنوان مناطق پشتیبانی و هماهنگی با شرکت بهره برداری راه آهن تهران و حومه (مترو) برای کاهش مسافت قطارها، پیش بینی قطارهای غیرعادی در در این مسیر، افزایش تعداد قطارها و همچنین هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران و ایران برای کنترل آب و غذا و اطمینان از سلامت و ایمنی آنها در این مراسم از جمله اقدامات انجام شده است. هیأت پیشگیری و هماهنگی و فرماندهی عملیات واکنش به بحران تهران از برگزاری جشن عید غدیر خم در فاصله 10 کیلومتری خبر داد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *