افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت درمانی و امدادی هلال احمر در اربعین ۱۴۰۳

تبلیغات بنری


دستیار ویژه رئیس این جمعیت با اشاره به آمادگی هلال احمر برای ارائه خدمات به زائران اربعین گفت: ظرفیت امدادی و درمانی هلال احمر در اربعین 1403 نسبت به سال قبل 100 درصد افزایش یافت.

یورنا – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر: سعید اوحدی دستیار ویژه رئیس کانون در یک برنامه تلویزیونی گفت: ظرفیت درمانی و امدادی هلال احمر در اربعین 1403 نسبت به سال قبل 100 درصد افزایش یافت.

وی افزود: برنامه های هلال احمر در خصوص پوشش امدادی و درمانی مراسم اربعین پیشرفت کرده و به 90 درصد رسیده است و در این راستا مقرر شد سازمان امداد و نجات هلال احمر در داخل اربعین عملیات انجام دهد. مرکز درمانی حاجو زیارت وابسته به هلال احمر وظیفه ارائه خدمات در کشور را بر عهده خواهد داشت

اوحدی ادامه داد: همه نهادها و سازمان ها و معاونان آنها در تلاش هستند تا خدمات مطلوبی به زائران اربعین ارائه کنند. همایش سلامت نیز در روز اربعین در 6 حوزه تخصصی با حضور نهادهای مختلف در روزهای 20 و 21 مردادماه برگزار می شود.

وی افزود: سازمان داوطلبان هلال احمر نیز با تشکیل کمپین های امدادی زائران و مسح زائران سعی در کمک به زائران آسیب پذیر و رفع نیازهای درمانی زائران دارد. آنچه مهم است کیفیت خدمات و درمان است و بر این اساس داروها جمع آوری می شود تا به زائرانی که در سلامت کامل و به صورت استاندارد هستند ارائه شود.

اوحدی تصریح کرد: در ایام راهپیمایی اربعین در 400 نقطه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران ارائه می شود و هلال احمر نیز به 2500 داوطلب در این منطقه کمک می کند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *