‏ افزایش سقف برداشت از خودپرداز‌های مستقر در مبادی مرزی تردد زوار اربعین

تبلیغات بنری


بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی در راستای ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین حسینی و برداشت روزانه وجه نقد از دستگاه های خودپرداز ثابت و سیار به صورت درون بانکی و به صورت سریع در مسیر زائران و ایستگاه های مرزی در استان های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و تمامی نقاط مرزی با کشور عراق در بازه زمانی 25 مرداد تا 25 شهریورماه سال جاری به یک میلیون تومان افزایش یافت.

یورنا – بر اساس گزارش بانک مرکزی، در بخشنامه شماره 03.105393 مورخ 19 مردادماه این بانک، با توجه به فرارسیدن مراسم اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) به بانک ها تاکید شد. نیاز به ارائه خدمات بهتر به زائرین حسینی ضمن انجام اقدامات لازم برای افزایش کمی و کیفی خدمات در شعب و باجه های چک در استان های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و کلیه نقاط مرزی با کشور عراق در مدت زمان مذکور. از تاریخ 25 مرداد 1403 لغایت 25 شهریور ماه سال جاری در خصوص انجام مراحل فنی لازم در صدور سوئیچ به آن بانک جهت افزایش سقف روزانه برداشت وجه نقد از دستگاه ها (سریع و داخلی) تا سقف (10.000.000 ریال). .

همچنین شبکه بانکی متعهد است به ازای هر تراکنش روزانه تا مبلغ (10.000.000 ریال) در دستگاه های خودپرداز ثابت و سیار وابسته به آن بانک مستقر در مسیر تردد زائران و در گذرگاه های مرزی در استانداری های مذکور، برداشت نقدی انجام دهد. فوری). بین بانکی) اقدامات لازم را انجام داده و بسته به حجم درخواست زائران، با همکاری اداره انتشار اسکناس بانک و خزانه داری این بانک، اقدامات لازم را برای تامین به موقع اسکناس و چک های ایرانی ضروری انجام دهد. و پول مناسب به دستگاه های مورد نظر.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *