افزایش ساعت کاری مراکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین شهرداری تهران

تبلیغات بنری


مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای استان تهران از افزایش ساعت کار در مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین بسیج و ایستگاه غرب خبر داد.

یورنا- سیدمحمدمهدی میرزایی قمی، مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با تشریح افزایش ساعت کاری مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین گفت: با توجه به نوسازی و بهسازی تجهیزات تست مرکز معاینه فنی جنت آباد، این ستاد آماده شدن به منظور اطمینان از ارائه خدمات تخصصی و تسهیل در پذیرش اتوبوس های شرکت الوحده و همچنین افزایش استقبال از سایر مراکز به منظور عدم ایجاد وقفه در سرویس دهی این خودروها، ساعات کاری دو مرکز برای معاینه فنی خودروهای سنگین، بسیج و بندر غرب افزایش یافته است.

این دو مرکز در حال حاضر از ساعت 7 صبح تا 22 شب فعالیت دارند و آماده خدمت رسانی به خودروهای سنگین هستند.

میرزای قمی با تاکید بر اهمیت کاهش آلودگی هوا و حفظ ایمنی و سلامت شهروندان به مدیران شهری، تصریح کرد: به منظور بررسی نظارت های دوره ای از وضعیت آلایندگی و وضعیت ایمنی اتوبوس های شرکت الوحده با توجه به هماهنگی هایی که انجام شد. با برنامه شرکت اتوبوسرانی الوحده در سال جاری برای ارسال این خودروها به … مراکز معاینه فنی در تهران. در پنج ماهه نخست سال جاری ۲ هزار و ۶۷۱ دستگاه اتوبوس از مراکز معاینه فنی شهر تهران بازدید کردند که خوشبختانه آمارها حاکی از افزایش مراجعات در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

شهر تهران دارای سه مرکز تک خط معاینه فنی خودروهای سنگین در خردار است که دو مرکز آن در ایستگاه های مشترک این شرکت مستقر هستند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *