اعلام هشدار نارنجی در استان‌های خراسان شمالی، ارتفاعات مازندران، تهران و البرز برای امشب

تبلیغات بنری


یک کارشناس سازمان هواشناسی گفت: شدت بارندگی امشب در استان های خراسان شمالی، مازندران، تهران و البرز در حد هشدار نارنجی است.

یورنا- به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پل رفیعی با اشاره به پیش بینی هوای روز پنجشنبه ۱۰ خرداد گفت: در برخی نقاط مازندران، خراسان شمالی و شمال استان های البرز و تهران، ارتفاعات سمنان، استان های گلستان و نیمه شمالی آذربایجان غربی و ارتفاعات زاگرس مرکزی و همچنین برای اولین جمعه تیرماه در برخی نقاط استان های مازندران، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، قزوین، نیمه شمالی غرب در حال افزایش است. آذربایجان، اردبیل و شمال استان های البرز و تهران، ارتفاعات زنجان و ارتفاعات زاگرس مرکزی و از شنبه تا دوشنبه 2 تا 14 تیرماه در برخی نقاط شمال کشور بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گرد و خاک و تگرگ پیش بینی می شود. . دامنه های غربی، شمالی و جنوبی و البرز مرکزی در بعد از ظهر و شب.

کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: شدت بارندگی در استان های خراسان شمالی، مازندران، تهران و البرز برای امشب به سطح هشدار نارنجی رسیده است و شهروندان در این مناطق باید احتیاط های لازم را انجام دهند.

وی افزود: طی دو روز آینده نیمه شرقی کشور، مناطق مرکزی و فرمانداری های واقع در دامنه های جنوبی منطقه البرز مرکزی شاهد وزش باد شدید و گرد و خاک خواهد بود. دریای خزر نیز روز پنجشنبه متلاطم و دریای عمان شرقی نیز طی سه روز آینده متلاطم خواهد بود.

یک کارشناس سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: فردا جمعه یکم تیرماه آسمان تهران کمی ابری تا نیمه ابری و در بعدازظهر وزش باد شدید خواهد بود.

رفیعی افزود: کمینه دمای هوای تهران 26 و حداکثر 37 درجه سانتیگراد، نیمه ابری تا نیمه ابری، گاهی وزش باد شدید و بارش پراکنده پیش بینی می شود حداکثر دما 38 درجه سانتیگراد خواهد بود.

رفیعی افزود: فردا و پس فردا شهرکرد با دمای کمتر از 10 و 9 درجه سانتیگراد سردترین و اهواز با حداکثر دمای 50 گرمترین مرکز استان پیش بینی می شود. درجه سلسیوس.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *