اعلام نتایج علمی اولیه شرکت‌کنندگان نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳

تبلیغات بنری


رئیس سازمان سنجش و سنجش نظام آموزشی کشور از اعلام نتایج اولیه تحصیلی شرکت کنندگان در دومین دوره آزمون سراسری 1403 خبر داد.

یورنا- به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور، عبدالرسول پورعباس از اعلام نتایج اولیه تحصیلی شرکت کنندگان در دومین دوره آزمون سراسری 1403 خبر داد و گفت: مجموع نمرات و نتایج اولیه نوبت دوم آزمون سراسری 1403 هم اکنون در سامانه جامع آزمون سراسری به آدرس my.sanjesh.org موجود است و داوطلبان می توانند با ورود به کاربر خود نمرات و نتایج اولیه خود را مشاهده کنند. حساب در سیستم مذکور

وی افزود: در حساب کاربری داوطلبانی که هم در نوبت اول و هم در نوبت دوم آزمون سراسری 1403 شرکت کرده اند، سوابق تحصیلی اولیه به تفکیک نمایش داده می شود. برای متقاضیانی که فقط در یکی از دو جلسه آزمون سراسری سال 1403 هجری شمسی ثبت نام کرده و در جلسه امتحان شرکت کرده اند، فقط سوابق تحصیلی آزمونی که در آن ثبت نام کرده اند نمایش داده می شود.

رئیس سازمان سنجش و سنجش نظام آموزشی کشور با بیان جزئیاتی از نتایج این آزمون گفت: همزمان با اعلام سوابق تحصیلی نوبت دوم آزمون سراسری 1403، متقاضیانی که گروه آزمایشی اصلی آنها متفاوت بود. در دو یا چند مورد، گروه آزمایشی باید گروهی باشد که تعیین می‌کند تخصصی که می‌خواهند از آن رشته انتخاب کنند حداکثر تا 18 آگوست به حساب کاربری آنها اضافه می‌شود.

پورعباس ادامه داد: برای کلیه متقاضیان شرکت در آزمون سراسری اعم از افرادی که فقط در نوبت اول یا دوم و یا در هر دو نوبت در سال 1402 یا 1403 شرکت کرده اند، معیارهای عملکرد انتخاب رشته در هر یک از گروه های آزمایشی اصلی و همچنین گروه فنی یا زبانی که کاندید در آن شرکت کرده است، شامل بالاترین نمره امتحان خصوصی، نمره کل سوابق تحصیلی (تحصیلات و آموزش)، نمره کلی نهایی، رتبه کلاسی و رتبه کشوری وارد می شود. در حساب کاربری داوطلبان مشخص است که اطلاعات لازم در مورد این مورد و نحوه انتخاب رشته متعاقبا اعلام خواهد شد.

در پایان ناظر سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور به داوطلبان توصیه کرد برای کسب اطلاعات کامل و دقیق در خصوص اطلاعیه منتشر شده در پرتال اطلاع رسانی سازمان سنجش و آموزش کشور، اطلاعیه منتشر شده را مطالعه کنند. نتایج اعلام شده

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *