اعلام آرای جدید کمیته استیناف فدراسیون فوتبال

تبلیغات بنری


کمیته استیناف فدراسیون فوتبال نظرات جدید خود را درباره این دو پرونده صادر کرد.

یورنا به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

*با توجه به تجدیدنظرخواهی کریستوفر کنت به وکالت عارف عرفانیا به همراه علیرضا احمدی پور در خصوص رای کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه شاکی به پرداخت مبلغ 400.26 دلار آمریکا در ازای پرداخت هشت درصد مبلغ پرداختی محکوم شده است. حقوق شاکی به عنوان وکالت در دو فصل ورزشی 1400-1401 و 1402-1401 موضوع قرارداد استخدامی با باشگاه سپاهان علاوه بر پرداخت 147 میلیون و 100 هزار ریال در ازای وجوه حقوقی و تجدیدنظرخواهی صادر شد. با توجه به آنچه در دادنامه و اظهارات شهود آمده است، با توجه به صورتجلسه رسیدگی این کمیته که دلالت بر اجرای توافق بازیکن و میانجی فوق الذکر مبنی بر عدم حق میانجی در حق دوم خود دارد. . یک سال حقوق در صورتی که بازیکن در کمتر از پانزده روز از تاریخ عقد قرارداد با باشگاه ایرانی قرارداد داشته باشد و قصد عقد قرارداد با باشگاه فولاد خوزستان را داشته باشد و شرایط مندرج در قرارداد را انجام دهد، توافق می شود درخواست تجدیدنظر در مورد 200.15 دلار از کل مبلغ قضاوت شده، مستند به ماده 17 آیین نامه داخلی کمیته امور بازیکنان و 106 مقررات انضباطی برای این بخش از مجازات تخلف، و با توجه به مبلغ باقی مانده 200/11 دلار آمریکا و هزینه قضایی به مبلغ 62450000 ریال و با توجه به مجموع محتوای پرونده و ادله مندرج در رأی صادره، اعتراض و ایراد موجهی که به درخواست اعتراض خدشه وارد کند، مستند به مواد مذکور ضمن رد اعتراض. ، دادخواست: رأی صادره در این بند تأیید و اعلام می شود و این رأی قطعی تلقی می شود.

*با توجه به اعتراض باشگاه فرهنگی ورزشی مردان پاشا البرز نسبت به رای کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال مبنی بر الزام باشگاه تجدیدنظرخواه به پرداخت مبلغ 320 میلیون ریال بابت مطالبه اصلی و پرداخت. مبلغ 12 میلیون و 208 هزار ریال هزینه دادرسی علیه یاسین حسن نژاد بازیکن باشگاه مذکور با توجه به مجموع و مفاد دادنامه و ادله مندرج در رأی صادره درج شده است. ایراد و اعتراض معتبری ندارد و دادخواست معترض به استناد ماده 17 آیین نامه داخلی کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال ارائه نشده است ضمن اینکه حکم رد اعتراض تایید و ابلاغ می شود. این رای نهایی است.

*با توجه به اعتراض باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه باشگاه تجدیدنظرخواه به دلیل عدم صدور مجوز و پرداخت 3 میلیارد و 500 میلیون جریمه نقدی محکوم شده است. به دلیل عدم رعایت استانداردهای کلاس (الف) مقررات صدور مجوز باشگاه و همچنین پرداخت یک میلیارد و 200 میلیون ریال جریمه برای عدم رعایت استانداردهای کلاس (ب) آیین نامه صدور پروانه باشگاه از نظر ارتکاب تخلفات مندرج در پرونده با توجه به مجموع مندرجات دادنامه و ادله مندرج در رأی صادره، ایرادات و ایرادات واقعی تخلف، عدم اجرای آن را تأیید و اعلام می کند. با مواد 4 و 5 آیین نامه صدور مجوز باشگاه ها و ماده 106 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض به دادخواست معترض. تصمیم قطعی است.

* با توجه به اعتراض باشگاه فرهنگی ورزشی چلا سنگسر به حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن مقرر شد رسیدگی به ادعای باشگاه مذکور مبنی بر استفاده غیرمجاز از بازیکنی به نام علی یزدانی توسط علی یزدانی متوقف شود. باشگاه رهمیش مشهد در قالب جعل مجوز فعالیت ورزشی در بازی از نظر عدم رعایت در مهلت 24 ساعته مقرر در ماده 90 آیین نامه انضباطی و همچنین عدم تظاهر بازیکن به تخلف. پروانه فعالیت خارج از شمول بند 5 ماده 61 آیین نامه فوق الذکر رها شده است، هرچند تجدیدنظرخواه با استناد به نامه شورای فوتبال استان سمنان و ثبت آن (صفحه 91 پرونده) مدعی است که اعتراض این بود که حضور بازیکن در تاریخ تعیین شده بوده است، اما بررسی موضوع و رعایت مفاد ماده 90 آیین نامه انضباطی مستلزم بررسی و رسیدگی است باشگاه ریحمش مشهد و هیچگونه رسیدگی و حکمی در خصوص شناسایی عامل جعل صادر نشده است، لذا برای بازیکن غیرمجاز موضوع بند 5 ماده 61 آیین نامه استثناء صادر شد. با توجه به شرایط مذکور، دادخواست تجدیدنظر مستند به ماده 106 قانون آیین دادرسی مدنی پذیرفته و تأیید می شود و پرونده برای رسیدگی عینی به کمیته انضباطی اعاده می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *