اعتراف صهیونیست‌ها به توان نظامی بالای حزب‌الله – یورنا

تبلیغات بنری


به گزارش یورنا به نقل از یورنا، ادامه حملات حزب الله، پرتاب مداوم موشک ها و پهپادها به سمت شمال و مرکز فلسطین اشغالی و پاسخ به مانور زمینی ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، تشدید تنش های صهیونیست ها را در پی داشت. و سیاستمداران، کارشناسان و مفسران باید در مورد مسائل جدی صحبت کنند.

به گزارش شبکه خبری المیادین، امروز عمدتا از احیای حزب الله صحبت می کنند و می گویند هزینه های تحمیل شده از سوی این حزب به ارتش صهیونیستی در این رویارویی افزایش یافته و مقاومت مانع از دستیابی این رژیم به هدف جنگ می شود. بازگشت ساکنان سرزمین های شمالی است که خانه هایشان اشغال شده بود.

یوآو کیش، وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی از حزب لیکود در اظهارنظری قابل تامل در این باره گفت: ساکنان شمال بیش از یک سال است که آواره شده اند و به خانه های خود بازنگشته اند و این یک امر است. ماده خطرناک.» “قیمت بالا.”

ایهود اولمرت، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی نیز در گفت و گو با شبکه 12 این رژیم گفت: اسرائیل هنوز نتوانسته شرایطی را فراهم کند که ساکنان شمال به خانه های خود بازگردند. وی افزود: جنگ در شمال مسیر کوتاه و ارزانی نیست، بلکه بهای آن جان سربازان اسرائیلی است.

اولمرت همچنین هشدار داد که حتی اگر ارتش اسرائیل به رودخانه لیتانی برسد، پس از پایان جنگ نمی تواند مانع از بازگشت حزب الله به مرزها شود.

در همین راستا، لیور آکرمن، یکی از مقامات سابق سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شین بت) به ارتش این رژیم نسبت به قدرت بالای حزب الله لبنان هشدار داد و اعلام کرد که این جنبش تنها از بخش کوچکی از آن استفاده کرده است. انرژی خود را تا کنون از قابلیت های موشک و پهپاد استفاده کرده است.

مقام سابق شین بت در این خصوص اذعان داشت: حزب الله در وضعیت خوبی قرار دارد و دارای زرادخانه بسیار غنی موشک و پهپاد است.

او همچنین اعتراف کرد که «حزب‌الله همچنان از یک هشتم توانایی‌های خود استفاده می‌کند. زیرساخت های حزب الله دست نخورده است و بخش قابل توجهی از موشک های دوربرد و نقطه به نقطه آن در دسترس است.

آکرمن ادامه داد: حزب‌الله سال‌ها راه‌ها را آماده کرده و آنچه را که آماده انجام آن است، اجرا خواهد کرد.

«یسرائیل زیو» رئیس سابق اداره عملیات ارتش رژیم صهیونیستی نیز اذعان داشت: ارتش رژیم صهیونیستی با وجود اقداماتی که علیه حزب الله انجام داد، نتوانست آن را سرکوب کند و حزب الله بهبود و بهبودی خود را آغاز کرده است.

این مقام مسئول افزود: اسرائیل راه حلی برای مشکل موشک، موشک و موشک های ضد زره ندارد و اسرائیل در برخورد با حزب الله مشکل دیگری دارد که برای آن راه حلی ندارد و آن تهدید پهپادها است. ” “

همزمان روی شارون، خبرنگار امور نظامی شبکه کن درباره هزینه های گزاف ارتش رژیم صهیونیستی در لبنان گفت: ارتش اسرائیل هزینه های دردناکی را در لبنان می پردازد.

ناداو ایال، تحلیلگر سیاسی روزنامه یدیعوت آحارونوت، گفت: در اسرائیل ترس واقعی از جنگ فرسایشی با انگیزه های بی پایان وجود دارد، بنابراین نهاد امنیتی و نظامی می گوید که اقدام نظامی باید از طریق یک راه حل سیاسی موثر متوقف شود. زیرا حزب الله تحت هیچ شرایطی نابود نخواهد شد.

ایتامار یار، ژنرال ذخیره و معاون سابق شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز در این زمینه اذعان داشت: همیشه باید گفت که ما با دشمن ضعیفی مواجه نیستیم، بلکه با دشمنی باهوش و باهوش روبرو هستیم که توانمندی‌های آن بسیار بالاست. ضعیف.» تکامل یافته و در طول جنگ از تجربه یاد می گیرید که چه اقداماتی مؤثرتر هستند.

این اظهارات در حالی مطرح شد که ارتش رژیم صهیونیستی مدعی نابودی قدرت نظامی حزب الله است.

مقاومت اسلامی لبنان در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در این کشور حملات متعددی را به مناطق مختلف فلسطین اشغالی انجام داد. این حملات باعث ایجاد ترس و وحشت در بین صهیونیست ها شد.

حملات حزب الله لبنان در حمایت از مقاومت در غزه و در پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان، به کابوسی برای شهرک نشینان صهیونیست فراری از مناطق شمالی تبدیل شده است. سرزمین های اشغالی برای چندین ماه

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *