اعتبارات لازم برای سالن بسکتبال گرگان باید تخصیص شود

تبلیغات بنری


وزیر ورزش و جوانان در سفر به گرگان در خصوص تامین اعتبارات لازم برای راه اندازی سالن بسکتبال در این شهرستان گفت: امیدوارم هر چه سریعتر اعتبارات ملی و منطقه ای تامین شود تا مردم گرگان بتوانند این اعتبار را به دست آورند. بودجه لازم سالن بزرگ

یورنا – به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان. کیمرث هاشمی وی پس از پایان مراسم قهرمانی لیگ برتر بسکتبال به تامین اعتبارات لازم برای ایجاد سالن مناسب بسکتبال در گرگان اشاره کرد و گفت: با سفر شهید رئیسی به استان امیدوارم اعتبارات ملی و منطقه ای تامین شود. در اسرع وقت برای اینکه اهالی گرگان به سالن بزرگی برسند، با آقای استاندار صحبت کردیم تا در اسرع وقت اعتبارات تخصیص داده شود تا مردم به حق واقعی خود برسند.

وی ادامه داد: باید جلساتی در این خصوص داشته باشیم. این اعتبار وجود دارد اما باید تخصیص داده شود. سعی می کنیم از همه امکانات ملی و منطقه ای به موقع استفاده کنیم.

الهاشمی در خصوص برگزاری مسابقات لیگ برتر با استفاده از سیستم کمک داور تصویری گفت: 110 میلیارد اعتبار برای این موضوع در نظر گرفته شده است. با هماهنگی فدراسیون فوتبال لیگ بعدی با استفاده از فناوری VAR برگزار می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *