اطلاعیه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران درباره مراسم تحلیف رئیس جمهوری

تبلیغات بنری


شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با انتشار اطلاعیه شماره یک خود اعلام کرد: با انجام کلیه اقدامات امنیتی و ایمنی و رعایت استانداردهای جهانی در بخش‌های عملیاتی، آماده پذیرایی از هیئت‌های خارجی برای اجرای مراسم باشکوه تحلیف ریاست جمهوری است.

یورنا – بر اساس اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با انتشار اطلاعیه شماره یک خود اعلام کرد: با اتخاذ کلیه تدابیر امنیتی و ایمنی و رعایت استانداردهای بین المللی در بخش های عملیاتی خود، آماده دریافت است. هیئت های خارجی برای شرکت در مراسم باشکوه تحلیف ریاست جمهوری.

با نزدیک شدن به تاریخ تحلیف چهاردهمین رئیس جمهور، تمامی آمادگی ها برای پذیرایی از سران کشوری و هیئت های سیاسی شرکت کننده در مراسم تحلیف رئیس جمهور کشورمان در حال انجام است.

ضرورت برنامه ریزی ورود و خروج پروازهای رسمی برای دریافت بدون معطلی و بر اساس پروتکل های تشریفاتی و کنترل ترافیک هوایی، ایجاد حداکثر ظرفیت ممکن برای پارک هواپیما در اپرون فرودگاه مهرآباد و ارتقای مقوله خدمات آتش نشانی و امداد و نجات. در فرودگاه فراتر از آن استاندارد فعلی، ارائه خدمات استثنایی راداری DIR و ارائه مجوز خروج CD، برنامه ریزی تشریفات پیش بینی از زمان دقیق ورود پروازها، حمایت از بخش های امنیتی، اجرای قانون و رسیدگی، حذف همپوشانی هوانوردی بین پروازهای تجاری و رسمی برای کاهش تاخیر در بخش مسافر، آماده‌سازی کامل بخش‌های عملیاتی و زیرساختی، امکانات فنی، تجاری و خدماتی در فرودگاه مهرآباد تنها بخش کوچکی از تمهیدات متعدد و گسترده‌ای است که توسط متخصصان و کارشناسان فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و به‌ویژه خانواده بزرگ انجام شده است کارکنان فرودگاه مهرآباد خود را برای این مراسم آماده می کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، متخصصان بخش‌های عملیاتی این شرکت به همراه کلیه متخصصان به همراه شرکت‌های هندلینگ و سوخت‌گیری، نهادهای نظامی، انتظامی و امنیتی در فرودگاه مهرآباد گرد هم آمدند. پروازهای موجود در فرودگاه آماده است ضمن اینکه ارائه خدمات استاندارد برای پروازهای شخص ثالث امکان انجام پروازهای مسافری و تجاری به این فرودگاه را با کمترین تأخیر ممکن می کند.

این شرکت ملاحظات دفتر تشریفات ریاست جمهوری کشورمان را با اتخاذ تدابیر لازم برای به حداقل رساندن وقفه در خدمات رسانی به شهروندان با رعایت پروتکل های جشن های بین المللی اجرا خواهد کرد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *