اصولی، وحید شمسایی را حذف کرد/ ترسیم آینده‌ فوتسال بدون سرمربی! – یورنا

تبلیغات بنری


جلسه کمیته فوتسال برای عنوان اولین قدم ها به سوی جام جهانی فوتسال 2028 مشخص شد غیر از وحید شمسایی و کادر فنی بقیه اعضای فدراسیون فوتسال به خصوص مربیان تیم های ملی حضور داشتند و علی صانعی رئیس آنها بود!

به گزارش یورنا به نقل از ورزش سی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال به بیان برخی تجربیات قبلی در خصوص نحوه حضور در فینال جام جهانی پرداخت و گفت: 23 روز تلخ از کناره گیری تیم ملی فوتسال کشورمان از جام جهانی می گذرد. جام جهانی و در این مدت بسیاری … از جلسات بیماری های نارسایی، نکات فنی و اداری و همچنین تعریف چشم انداز آینده فوتسال را بررسی کردیم که برخی از آنها به دلایل حرفه ای رسانه ای نشد. همچنین بازخوردهایی از منتقدان دریافت کرده ایم که برای ما بسیار ارزشمند است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم بدون اتلاف وقت به جام جهانی 2028 برویم.

احسان اصولی ادامه داد: یکی از مهم ترین گام ها در این مسیر کشف، پالایش و ارتقای کیفی بازیکنان جوان و مستعدی است که هنوز به خوبی شناخته نشده اند. ما 4 سال تا جام جهانی بعدی فرصت داریم و در این مدت به بازیکنانی نیاز داریم که بتوانند در آن تورنمنت با بهترین کیفیت برای تیم ملی ایران بازی کنند.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال یادآور شد: در واقع برای اینکه در آینده فوتسال جهان و آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم مانند گذشته باید زنجیره جستجو، شناسایی و حفظ شود. استعدادهای تربیتی از بازیکنان جوان فعال، به همین دلیل در راستای آمادگی برای جام جهانی 2028، اولین جلسه را با اعضای کادر فنی تیم های اصلی تیم ملی برگزار خواهیم کرد تا در مورد طراحی مسیر و انتظارات کادر فنی تصمیم گیری کنیم. نحوه برگزاری اردوها و مسابقات و همچنین استفاده از فیفا.

اصولی وحید شمسی را حذف کرد!

اصولی در بیانیه مهمی که حاکی از احتمال پایان همکاری با وحید شمسایی است، گفت: فارغ از اینکه چه کسی سرمربی تیم فوتسال ایران در جام جهانی آینده خواهد بود، لازم است نسل جدیدی از ملی پوشان را شناسایی کنیم. و در قالب اردو، برگزاری مسابقات در داخل و خارج از کشور و … با هدف ارتقای کیفیت کلی بازیکنان حرفه ای برای آینده به جای تصمیم گیری چند ماه قبل از مسابقات.

علی صانعی مربی تیم فوتسال امید ایران در این دیدار از نگاه و رویکرد حرفه ای فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال به ویژه در سه سال گذشته در حمایت از تیم های اصلی فوتسال تقدیر و تشکر کرد. با توجه به مشاهده امید و جوانان گفت: از بین تمام لیگ های برتر در رده بزرگسالان و جوانان، تمرکز ما به طور کلی روی بازیکنان زیر 21 و 23 سال است. فشارهای لیگ برتر را درک می کنیم و خوشبختانه رابطه خوبی با مربیان تیم ها داریم. انشالله برنامه های اردو را متناسب با تورنمنت تیمی کافا که احتمالا تیرماه سال آینده در تاشکند برگزار می شود، تنظیم می کنیم.

در این جلسه علاوه بر حسین شمس عضو کمیته فوتسال و مشاور فنی رئیس کمیته فوتسال، محمود قاضی و جعفر هوشمند مربیان تیم فوتسال امید و بهزاد آزاد رئیس کمیته فوتسال نیز حضور داشتند. از سوی مدیریت کمیته نیز احسان کامیانی دبیر سازمان لیگ و احسان محمدی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ فوتسال حضور داشتند.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *