اصابت پهپاد حزب الله به اقامتگاه نتانیاهو؛ چند نفر زخمی شدند/ سانسور خبری توسط رژیم صهیونیستی – یورنا

تبلیغات بنری


به گزارش سرویس بین الملل یورنا. صبح روز شنبه رسانه های عبری از خسارت به ساختمانی در شهر قیصریه در شمال نتانیا و سقوط یک پهپاد در این شهر در جنوب حیفا خبر دادند. بر اساس گزارش رسانه های صهیونیستی، انفجار پهپاد به ساختمانی در قیصریه خسارت وارد کرد.

در همین حال، منابع به شبکه العربی قطر گفتند که ساختمان مورد هدف در قیصریه محل سکونت شخصی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اشغالگر است.

این روزنامه افزود: یک پهپاد در 70 کیلومتری لبنان پرواز کرد و مستقیماً به ساختمانی در قیصریه برخورد کرد و قطعات آن نیز به ساختمان مجاور اصابت کرد، در حالی که دفتر نتانیاهو مشخص نکرد که آیا نخست وزیر در محل اقامت خود در منطقه حضور داشته است یا خیر. یا نه

بر اساس گزارش این روزنامه، هدف این حمله پهپادی خانه نتانیاهو بوده است.

در جریان انفجار این پهپاد چندین نفر مجروح شدند.

منابع شبکه العربی گزارش دادند که پهپاد حزب الله که صبح امروز وارد سرزمین های اشغالی شده بود به ساختمانی که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آن اقامت دارد، برخورد کرد.

پیشتر اعلام شده بود که یک پهپاد حزب الله به ساختمانی در نزدیکی محل سکونت نتانیاهو حمله کرده است.

در همین حال، کانال 12 عبری به نقل از یک منبع در دفتر نخست وزیری گزارش داد که نتانیاهو و همسرش صبح امروز در خانه خود در قیصریه نبودند.

حمله پهپاد حزب الله به اقامتگاه نتانیاهو؛ سانسور اخبار توسط رژیم صهیونیستی

پس از چند ساعت سکوت در مورد حمله پهپاد حزب الله، دفتر نخست وزیری اسرائیل تایید کرد که یک پهپاد حزب الله به اقامتگاه نتانیاهو حمله کرده است.

دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی صبح امروز (شنبه) گزارش منابع خبری مبنی بر اصابت پهپاد حزب الله به اقامتگاه نتانیاهو را تایید کرد.

سخنگوی نتانیاهو همچنین تایید کرد که این پهپاد به سمت اقامتگاه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قیصریه پرواز کرده است.

وی افزود: نخست وزیر اسرائیل در زمان حمله حضور نداشت و این حمله آسیبی به دنبال نداشت.

منابع خبری گزارش دادند که اقامتگاه نتانیاهو در منطقه «قیصریه» در شمال غربی فلسطین اشغالی و ساعاتی قبل از نفوذ حداقل یک پهپاد واقع شده است.

سازمان نظارت نظامی اسرائیل با سانسور اخبار مربوط به این عملیات به رسانه های اسرائیلی اجازه انتشار جزییات این خبر را نداد.

رسانه های اسرائیلی هیچ عکسی از محل اصابت پهپاد منتشر نکردند. اما فیلم های ضبط شده از دور به وضوح حضور آمبولانس ها و نیروهای امدادی در قیصریه را نشان می دهد.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *