اشراف کامل بر شبکه‌های کلاهبرداری / هر گونه ابزار الکترونیک در آزمون سراسری شناسایی می‌شود

تبلیغات بنری


رئیس شورای حراست از آزمون های سراسری با اشاره به اینکه دستگاه های امنیتی و انتظامی از شبکه های متقلبانه مدعی فروش سوالات مطلع هستند، تاکید کرد: با تمهیدات ایجاد شده، حمل هرگونه وسیله الکترونیکی در جلسه آزمون سراسری انجام می شود. شناسایی شده.

یورنا- به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور، محمدحسین حاجیلو رئیس شورای حراست از آزمون های سراسری با تشکر از دستگاه های اجرایی و امنیتی، نیروی انتظامی، قوه قضائیه و… و شورای امنیت در کشور گفت: قانون در تشدید مجازات متخلفان در شبکه ها و گروه ها و ارتکاب هر گونه جرم به ویژه تلاش برای افشای سوالات مربوط به آزمون سراسری در قالب همکاری گروهی یا گروهی صریح است. شبکه، بسته به نوع جرم. منجر به حبس می شود.

وی افزود: داوطلبان و والدین این عزیزان باید مراقب باشند که تحت تاثیر تبلیغات دروغین قرار نگیرند و سرنوشت خود را به کسبه و کلاهبرداران در کنکور ربط ندهند به بهانه تقلب و اطمینان از قبولی در اسرع وقت از این شبکه ها خارج شود تا در معرض مجازات قانونی قرار نگیرند.

معاون سازمان سنجش و سنجش سازمان آموزش و پرورش کشور با استفاده از دستگاه های تشخیص نسل سوم در تمامی حوزه های آزمون سراسری گفت: حمل وسایل الکترونیکی حتی در حالت بی صدا تخلف است و این دستگاه ها به سرعت معدوم می شوند. شناسایی شدند و در معاینات روز پنجشنبه دو نفر وسایل الکترونیکی در اختیار داشتند و قبل از هر اقدامی دستگیر شدند.

رئیس شورای ملی حراست از امتحانات خاطرنشان کرد: تمامی گروه ها و کانال هایی که ادعای تقلب می کنند، تحت نظارت دستگاه های امنیتی و انتظامی قرار دارند و داوطلبان باید توجه داشته باشند که این کلاهبرداران با استفاده از اقدام به انتشار صفحات جعلی از دفترچه سوالات می کنند. کتاب تست در امتحان ساعاتی مانده به آزمون امروز گروه علوم تجربی و سایر روش‌های متقلبانه سعی در متقاعد کردن داوطلبان برای واریز پول به ارز، طلا و ارز دیجیتال است و هوشیاری داوطلبان این اقدامات را باطل می‌کند.

حاجیلو با بیان اینکه بیش از 120 هزار نفر مسئولیت اجرا و امنیت آزمون سراسری را بر عهده دارند، گفت: موضوع امنیت قبل، حین و بعد از برگزاری آزمون به تمامی مراجع اجرایی و امنیتی تشریح شد و حتی در صورت رونوشت از آزمون، موضوع امنیت در آزمون سراسری تشریح شد. سوالات در حین امتحان خارج از حوزه امتحانی ارسال می شود، پاسخ را نمی توان در داخل حوزه امتحانی برگرداند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *