استقلال کامل نبود، اما بهترین بازی را انجام دادیم/ با بازی دادن به بازیکنان جدید ریسک کردم/ ساده‌اندیشی به ما ضربه زد و نتوانستیم برنده شویم

تبلیغات بنری


سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تیم ما کامل نبود اما بازیکنانم بهترین بازی را انجام دادند.

یورنا – جواد نکونام وی در نشست خبری پس از توقف استقلال مقابل ملوان گفت: به دلیل نبود ورزشگاه برای میزبانی مجبور شدیم دوباره به قزوین سفر کنیم. در بازی اول یک اشتباه باعث عقب افتادن ما شد اما فشار آوردیم و توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم. می توانستیم نیمه اول را ببریم، اما این فرصت را نداشتیم و در ضربات آخر شلخته بودیم. نتوانستیم بازی را خوب تمام کنیم.

وی ادامه داد: در ابتدای نیمه دوم با صحبت هایی که انجام دادیم و با تعویض دو بازیکن در بازی بودیم. می دانستیم که تیم حریف می نشیند، دفاع می کند و منتظر ضدحملات و اشتباهات ما خواهد بود. در صحنه ای که گل زدیم برای ما یک کرنر بود اما با اشتباه حریف زود شروع کرد و به گل رسید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تیم ما هجومی بود و به طرز باورنکردنی می‌خواستیم گل دوم را بزنیم. باز هم عقب افتادیم اما با تعویض هایی که انجام دادیم توانستیم بازی را به مسیر خود برگردانیم. اگر اینقدر خوش شانس نبودیم می توانستیم حداقل با دو گل برنده شویم. تیم ما خیلی خوب بازی کرد اما همانطور که هفته گذشته اینجا گفتم باد اجازه بازی به ما نداد.

نکونام گفت: بازیکنان ما دوست دارند فوتبال خوب بازی کنند. امروز دیدید که تیم چقدر خوب بازی کرد. هر چند آندونگ، کاکوتا، سامان فلاح و زبیر نیک نفس را فقط روی نیمکت داشتیم. تیم ما امروز شریک نداشت و دستمان خالی بود. من ریسک آوردن بازیکنان جدید را پذیرفتم زیرا اگر آنها مصدوم می شدند لیگ الیت را از دست می دادیم.

وی ادامه داد: رمضانی مصدوم بود، می خواستم او را تعویض کنم و فلاح را به میدان بفرستم اما فکر کردم بهتر است او در زمین باشد چون مهاجمی تخصصی است. ما مجبور بودیم آن را حفظ کنیم. بلانکو از روز اول با ما تمرین کرده و با تیم آشناست، اما متأسفانه آنها به درستی کار نکردند. هفته گذشته با سامی صحبت کردم. قرار بود این هفته بیاد ولی متاسفم که نشد.

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال گفت: این نکات مهم است و باید در کنار همه بازیکنان باشیم. هیچ تیمی مثل تیم ما نیست که کامل نباشد. متاسفانه تیم ما ناقص است. من در ابتدای فصل گفتم امیدواریم بازیکنان جدیدمان یعنی جلالی، ایمان سلیمی و ذکام آنقدر آمادگی داشته باشند که ترکیب کاملی داشته باشیم. تیم ما هنوز کامل نشده است اما از بچه ها واقعا راضی هستم. به جز برخی اشتباهات فردی، تیم ما عالی بازی کرد و هواداران از آن لذت بردند. موقعیت های بالایی ایجاد کردیم و ضربات آزاد زیادی به ثمر رساندیم.

نکونام گفت: فقط ناراحتم چون در مسابقه ای که باید 3 امتیاز می گرفتیم ساده لوح بودیم و نتوانستیم پیروز شویم اما به بازیکنان تیم خسته نباشید می گویم. آنها بهترین بازی را انجام دادند و من واقعاً از آنها سپاسگزارم. امیدوارم در دیدارهای پیش رو بتوانیم با تیمی کامل و با شرایط کامل به مصاف رقبا برویم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *