استقلال باید در فصل جدید به خوبی تقویت شود/ نباید اجازه دهیم در جام جهانی زنگ تفریح باشیم

تبلیغات بنری


گفتگو

پیشکسوت تیم استقلال گفت: اگر نقاط ضعف خود را نپوشانیم، بار دیگر در جام جهانی نفرین تیم ها خواهیم بود و دوران ناکامی دیگری را پشت سر می گذاریم.

علی رضا اکبرپور در گفت وگو با میزان، درباره تمدید قرارداد استقلال با جواد نکونام اظهار داشت: در فصل جدید تیم باید به خوبی تقویت شود و مهمتر از همه این است که کادر فنی نسبت به گذشته دستخوش تغییراتی شود. از بین بردن هرج و مرج در فصل قبل

وی ادامه داد: استقلال فصل گذشته به دلیل مشکلاتی نتوانست بازیکنان مورد نظر خود را به خوبی جذب کند و این بهانه ای شد تا نتوانیم از این عملکرد مفید بهره مند شویم. در این فصل خدا را شکر و با کمک هلدینگ خلیج فارس می توانیم به آنچه می خواهیم برسیم. باید در فصل آینده کاملا از استقلال حمایت کنیم و تمرینات خود را قبل از شروع فصل آغاز کنیم تا در فاصله دو ماه مانده به شروع لیگ در معرض مشکل نباشیم.

تیم باید ساخته شود تا در مسابقات آینده موفق ظاهر شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه باید تیمی برای موفقیت در مسابقات پیش رو ساخته شود، گفت: باید بازیکنان مربوطه برای فصل آینده جذب شوند و در هر پست 2 تا 3 بازیکن مساوی داشته باشیم تا اینطور شود. . مثل فصل گذشته. حضور اسلام در استقلال می تواند کمک زیادی به تقویت خط حمله آبی پوشان کند.

وی ادامه داد: بسیاری از این بازیکنان در تیم های خودشان ستاره هستند اما وقتی به تیم های بزرگی مثل استقلال می روند به دلیل جو حاکم بر تیم تمرکز خود را از دست می دهند. آنها باید از نظر روحی قوی باشند تا بتوانند از پس هر شرایط و رویدادی برآیند. بازیکنان جدید مطمئناً می توانند موفق شوند اگر بتوانند جو باشگاه را جذب کنند و اوضاع را در دست بگیرند.

تیم ملی ایران در گروه قلدری قرار گرفت

اکبرپور با بیان اینکه تیم ایران در گروه فتوا قرار گرفت، گفت: ایران قرعه کشی شد و در گروه نسبتا خوبی قرار گرفتیم. در نگاه اول تیم هایی هستند که به راحتی می توان آنها را شکست داد، اما اشاره به این موضوع ممکن است برای ما مشکل ساز باشد. بازیکنان ایرانی همیشه در مسابقات ورزشی به دلیل غرور بیش از حد دچار مشکل می شوند و به نظر من نباید به این سرعت در مورد ارتقای تیم ملی صحبت کرد.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال استقلال گفت: ازبکستان تیمی است که در دو دیدار اخیر مقابل ایران ایستاده بود از سوی دیگر تیم ملی قطر در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا تیم ملی ایران را کنار زد. تیم های کره شمالی و قرقیزستان احتمالا از نظر کیفی به سطح بالایی رسیده اند. در واقع نمی توان تیم های نوظهور این گروه را پیش بینی کرد.

کادرفنی تیم ملی باید در ساختار دفاعی خوب کار کند

وی با اشاره به اینکه کادر فنی تیم ملی باید در ساختار دفاعی خوب کار کند، گفت: تیم ملی ایران خالی از ضعف نیست و باید در ساختار دفاعی خوب کار کند. به احتمال زیاد به جام جهانی صعود می کنیم، اما اگر نقاط ضعف خود را نپوشانیم، بار دیگر زنگ تفریح ​​تیم های حاضر در جام جهانی خواهیم بود و دوران ناکامی دیگری را پشت سر خواهیم گذاشت.

اکبرپور در پایان خاطرنشان کرد: باید نتایج متفاوتی نسبت به دوره های قبل کسب کنیم و غرور را برایمان مشکل ساز نکنیم. ما در هر قسمت از زمین بازیکنان توانمندی داریم، اما نحوه بهره برداری از آنها بسیار مهم است. امیدوارم قبل از شروع جام جهانی جوانان، مسابقات پیش رو را آماده و هماهنگ کنیم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *