استقرار ۲۷ پایگاه امداد و نجات هلال احمر ایلام برای خدمت‌رسانی به زائرین اربعین

تبلیغات بنری


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استانداری ایلام گفت: همزمان با طرح امداد و نجات اربعین حسینی 27 ایستگاه ثابت و موقت امداد و نجات جاده ای در محورهای ارتباطی این استانداری مستقر شد.

یورنا – به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان ایلام؛ حمزه محمدی مقدم گفت: این پایگاه ها شامل 17 پایگاه دائمی و 10 پایگاه موقت در محورهای ارتباطی استانداری با هدف ارائه خدمات امدادی در جاده اربعین است.

وی ادامه داد: در ایام اربعین حسینی روزانه 300 نفر از افراد و نیروهای امدادی در قالب 40 تیم عملیاتی با استفاده از 38 دستگاه آمبولانس، 27 دستگاه خودروی امدادی سبک و سنگین، 3 تیم واکنش سریع، 5 تیم خودکار و 5 تیم عملیاتی در پایگاه های امدادی و مراکز مرزی حضور داشتند. دو وسیله نقلیه ارتباطی یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، 20 دستگاه خودروی سبک و سنگین پشتیبانی و 3 تیم عملیاتی توانمند خواهران در مرز مهران به صورت شبانه روزی در خدمت زائران اربعین حسینی هستند.

وی افزود: دو فروند بالگرد امدادی این جمعیت با هدف تسریع در روند امداد و نجات مصدومان احتمالی حوادث در ایام اربعین حسینی و امداد رسانی در صورت لزوم در فرمانداری مستقر هستند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *