استقرار شعب اخذ رای چهاردهمین دوره ریاست‌ جمهوری در فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های راه‌آهن

تبلیغات بنری


فعال سازی شعب اخذ رای برای دوره چهاردهم ریاست جمهوری در فرودگاه ها و ایستگاه های راه آهن به منظور رفاه حال مردم کشور و جلب مشارکت حداکثری.

یورنا – به نقل از وزارت راه و شهرسازی، همزمان با آغاز رای‌گیری چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، شعب اخذ رای در برخی از فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های راه‌آهن و سایر مراکز وابسته به وزارت راه و شهرسازی فعال شد. -بیر. – حضور شهروندان و مشارکت حداکثری در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و ارائه خدمات در این بخش به شهروندان.

به عنوان مثال مدیر کل فرودگاه مهرآباد اعلام کرد: 10 شعبه رای گیری در فرودگاه مهرآباد در ترمینال های 2 و 4 هر ترمینال به صورت دو شعبه مجزا (برادران و خواهران) و ترمینال 6، مسجد قدس و ترمینال 1 هر کدام یک شعبه دارند. شاخه. رای گنجانده شده است. سه مرکز رای گیری سیار نیز در محوطه فرودگاه برای رای گیری فعال هستند.

فرودگاه های ایلام، آبادان، رامسر و همدان از جمله فرودگاه هایی هستند که با استقرار صندوق های رای، حضور مردم را در انتخابات تسهیل کردند.

ایستگاه راه آهن تهران نیز از جمله ایستگاه های جمع آوری آرای مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

دعوت از فعالان حوزه مسکن برای مشارکت مردمی در انتخابات

همچنین برخی از مدیران شرکت ها و سازمان های وابسته به وزارت راه و شهرسازی بر مشارکت حداکثری شهروندان در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری تاکید کردند. محمد آیینی مدیرعامل شرکت نوسازی شهری ایران، مجید کیان پور مدیر اجرایی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و دیگر مدیران وزارت راه و شهرسازی از شهروندان خواستند تا در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت هر چه بیشتر داشته باشند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *