استاندار تهران از مردم برای حضورپرشور در انتخابات دعوت کرد

تبلیغات بنری


استاندار تهران در پیامی مردم را به حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد و آن را یک رسالت سیاسی دانست.

یورنا به گزارش استانداری تهران، علی رضا فخری صبح پنجشنبه در پیامی از مردم به ویژه شهروندان استانداری تهران خواست تا در انتخابات حضور پرشور داشته باشند.

متن این پیام به شرح زیر است:

از نخستین روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی، شاهد برگزاری بسیاری از انتخابات در نظام جمهوری مقدس اسلامی بوده ایم و این نظام به عنوان الگوی موفق مردم سالاری دینی، همواره بر اساس رای و نظرات مردم رئیس جمهور.

در واقع انتخابات بهترین فرصت و صحنه برای مردم است تا سرنوشت خود را در دستان خود رقم بزنند و در عین حال ضامن امنیت پایدار کشور و بستر مناسب برای بیان آرا و نظرات مردم هستند.

این عرصه آزمون بزرگی است که همواره به صحنه های غرور آفرین از حضور عاطفی مردم بدل می شود، با وجود تبلیغات نادرست و توطئه های دشمنان قسم خورده ملت ایران، مظاهر زیبا و افتخارآمیز مردم سالاری دینی و جمهوری خواهی در کشور نمایان می شود. . نظام مقدس اسلامی.

مردم عزیز و همیشه در صحنه کشورمان به عنوان صاحبان این انقلاب و نظام اسلامی و میهن سرافراز ایران همواره در صحنه های انقلاب اسلامی با احترام به بزرگواران حضوری احساسی داشته اند. آیه «به راستی که آنها آنچه را که در من است تغییر نمی دهند، من مطمئن هستم که این مردم در تجدید وفاداری به آرمان ها در انتخابات ریاست جمهوری حضور پرافتخار خواهند داشت.» امام راحل (رضی الله عنه) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی). حماسه تشییع شهدای خدمت به پایان می رسد و سرور این شهیدان آیت الله آیت اللهی شهید بزرگوار است.

من به عنوان بنده کوچکی از شما مردم صبور و فهیمی که همیشه در صحنه کشور به ویژه استان تهران حضور دارید به عنوان یک وظیفه مقدس سیاسی دعوت به حضور در انتخابات می نمایم و اطمینان دارم که هر چه این امر پرشورتر و استوارتر باشد. این است که هر چه این مشارکت بیشتر شود، هر چه دشمنان بیشتر شود، ملت، نظام، انقلاب و اسلام عزیز را ناامید می کند و دوستان را خوشحال می کند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *