از تعداد گل‌های خورده راضی نیستم

تبلیغات بنری


سرمربی تیم ملی گلبال پس از پیروزی تیمش مقابل فرانسه گفت: این برد و نتیجه آن برای شروع کار خوب بود اما از تعداد گل های زده راضی نیستم.

یورنا سرمربی تیم ملی گلبال پس از پیروزی تیمش مقابل فرانسه گفت: این برد و نتیجه آن برای شروع کار خوب بود اما از تعداد گل های زده راضی نیستم.

محمدرضا دوستی پس از پیروزی 12 بر 8 تیم ملی مقابل فرانسه گفت: بازی مقابل فرانسه رقابتی نبود که به ما فشار بیاورد، در واقع جو ایجاد شده توسط تماشاگران در سالن باعث فشار بیشتر بازیکنان شد.

وی ادامه داد: موضوعی که یک روز به بازیکنان تذکر دادم و تاکید کردم که 5 هزار تماشاگر در سالن حضور خواهند داشت و تیمشان را تشویق می کنند.

دوستی گفت: در این شرایط و در دقایق ابتدایی دو گل دریافت کردیم اما با گذشت زمان اوضاع را در دست گرفتیم.

سرمربی تیم ملی گلبال با اشاره به ورزشگاه و کفپوش جدید گفت: 3 توپ ما از ضربات پنالتی بود که البته در کل مسابقه با فرانسه نتیجه خوبی برای ما داشت. شروع کار ما البته من از تعداد گل های زده راضی نیستم.

🔹️ سرمربی تیم ملی گلبال با یادآوری اینکه دومین بازی تیمش در بازی های پارالمپیک روز شنبه برابر برزیل برگزار می شود، خاطرنشان کرد: قطعا تیم رقیب تماشاگر زیادی برای این دیدار ندارد و از این منظر، شرایط برای ما بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *