ارقام مختلفی پیرامون پرونده‌های فساد مطرح شده

تبلیغات بنری

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در روزهای اخیر اعداد و ارقام مختلفی در رابطه با پرونده های فساد مطرح شده است، اما اگر حتی هزار تومان تراکنش های مالی ناسالم در این زمینه ثابت شود، فدراسیون فوتبال اقدامات جدی انجام می دهد.

یورنا – به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اولین جلسه حراست فوتبال برای فصل جدید رقابت های لیگ برتر با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و همچنین مسئولان مرتبط با موضوع بررسی موضوع برگزار شد. روند مربوط به نقل و انتقالات باشگاه ها، وضعیت دلالان نقل و انتقالات، فعالیت ها و برنامه ریزی های آنها و به منظور نظارت دقیق بر بازار نقل و انتقالات برگزار شد.

در این جلسه، مهدی تاجرئیس فدراسیون گفت: فوتبال در همه جای دنیا کانون افکار عمومی و مورد علاقه آن است و هر پدیده ای که تا این حد روی آن متمرکز شود نیاز به نظارت بیشتر و دقیق تری دارد.

وی ادامه داد: خوشحالم که در مبارزه با هر گونه عملکرد نادرست، نزدیکی مثبت بین خانواده فوتبال، رسانه های محترم و نهادهای نظارتی محترم در کنار اهالی فوتبال وجود دارد و در عین حال دستگاه های قضایی فدراسیون به طور جدی وارد عمل می شوند. من نیز در این زمینه مسئول هستم و می دانم که از تلاش های صورت گرفته در این زمینه توسط مراجع و نهادهای قضایی مربوطه قدردانی می کنم.

رئیس فدراسیون گفت: پیرامون پرونده مفتوح موضوعات مختلفی مطرح شده است و ضمن اینکه حرف آخر و پایانی این است که مرجع محترم قضایی تصمیم گیری کند، فدراسیون فوتبال نیز جلسات کارشناسی مربوطه را با همکاری مراجع ذیربط برگزار می کند. . مسئولین. از جامعه فوتبال بویژه باشگاه ها تقاضا داریم هر نکته ای را که بر اساس ظن تخلف و تشریفات فساد مطرح می شود با ارائه مدارک مستند و مثبت به کمیته اخلاق فدراسیون گزارش دهند و کمیته اخلاق متعهد است بررسی های لازم را انجام دهد. در سریع ترین زمان ممکن در این زمینه تحقیقات مختلفی در داخل فدراسیون در حال انجام است و قوانین و مقررات به سازمان لیگ ابلاغ شده است. به عنوان مثال، باشگاه ها حق تعیین مشاور داوری را ندارند.

تاج تصریح کرد: در این مسیر تلاش می کنیم به شرایط ایده آل برسیم. در چند روز گذشته اعداد و ارقام مختلفی در رابطه با پرونده های مفتوح مطرح شده است اما در اینجا به صراحت گفته می شود که حتی هزار تومان تراکنش های مالی ناسالم در صورت اثبات تخلف قطعی در این زمینه است و فدراسیون فوتبال قطعا اقدام خواهد کرد. بر این اساس. گزارش های دریافتی از مراجع ذیصلاح خطرناک خواهد بود. در این میان لازم است انجمن ها و مدیران ارشد باشگاه های کشور نظارت خود را بر عملکرد باشگاه ها بر اساس قوانین جاری کشور افزایش دهند.

در این نشست، محمدرضا مجیمی، مدیرکل دفتر امور پلیس و توسعه نظم عمومی وزارت بادام هندی، کیاباشا، بازرس کل ورزش و میراث فرهنگی جوانان سازمان بازرسی کل کشور و نمایندگان دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی کشور حضور داشتند. همچنین مهدی محمد نبی، نایب رئیس، هدایا ممبینی، دبیرکل و روسای دستگاه های قضایی فدراسیون و همچنین رئیس و دبیر سازمان لیگ فوتبال، مصطفی زارعی، مدیر صدور پروانه های حرفه ای این فدراسیون. در این جلسه مسئول باشگاه و مسئول حراست لیگ حضور داشتند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *