ارز اربعین ایرلاین‌ها هفته آینده تامین می‌شود

تبلیغات بنری


رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از مذاکره با بانک مرکزی برای تامین ارز شرکت های هواپیمایی در دوره چهلم خبر داد.

یورنا – بر اساس اعلام سازمان هواپیمایی کشوری، محمد محمدی بخش اظهار داشت: بر اساس پیش بینی ها، حدود 500 هزار زائر اربعین حسینی از 26 فرودگاه کشور توسط سازمان حمل و نقل هوایی جابجا می شوند.

وی از مذاکره با بانک مرکزی برای تامین ارز مورد نیاز شرکت ها خبر داد و گفت: هفته آینده با هماهنگی های صورت گرفته مشکل تامین ارز شرکت های هواپیمایی برطرف می شود.

محمدی بخش گفت: طبق مذاکرات انجام شده با عراق، مقرر شد 1500 پرواز رفت و برگشت و 1500 پرواز رفت و برگشت به شرکت های ایرانی برای انجام پروازهای اربعین حسینی به مقاصد نجف و بغداد اختصاص یابد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری خطاب به مدیران شرکت های هواپیمایی بر کنترل قیمت بلیت در ایام اربعین تاکید کرد و گفت: از فروش بلیت های گروهی خودداری کنید و تمامی فروش های گروهی با نظارت و هماهنگی سازمان هواپیمایی کشوری انجام می شود.

وی بر استفاده از تمام نیرو و توان در حمل و نقل زائران اربعین حسینی تاکید کرد و گفت: ورود زائران اربعین بدون بلیط به فرودگاه های کشور به ویژه فرودگاه نجف ممنوع است و زائران باید برای اربعین بلیط رفت و برگشت اربعین تهیه کنند. روزها.

محمدی بخش ادامه داد: شرکت های هواپیمایی و متولیان فرودگاه باید برای کاهش وضعیت زائران اربعین تلاش کنند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر اینکه زائران کالاهای ممنوعه حمل نکنند، گفت: دولت عراق امسال تاکید دارد که داروهای ممنوعه یا داروهایی که نیاز به نسخه دارند با دوز مشخص همراه نداشته باشند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *