اردوی خیلی خوبی در روسیه داشتیم

تبلیغات بنری


قایقران المپیکی ایران گفت: اردوی خوبی را در روسیه پشت سر گذاشتیم و با تمام وجود آماده هستیم تا به پاریس برویم و عملکرد خوبی داشته باشیم.

یورنا- فاطمه جلال در گفت وگویی با اشاره به روابط عمومی فدراسیون قایقرانی با اشاره به شرایط اردوی تیم ملی قایقرانی در کازان روسیه گفت: شرایط ما خوب بود و نسبت به مسابقه قبلی که در آن حضور داشتیم زمان های بهتری را ثبت کردیم. سهمیه را کسب کرد. در مجموع اردوی کازان خیلی خوب بود و توانستیم در پیست استاندارد 2 کیلومتری آنجا تمرینات مناسبی را پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: امکانات و شرایط کمپ کاملا راضی کننده بود. قایق ها، شرایط جوی، همه چیز آماده بود و توانستیم آموزش های مورد نیاز خدمه فنی را انجام دهیم.

پرچمدار کاروان ایران در مراسم اختتامیه المپیک پاریس درباره تجربه اولین حضور خود در بازی های المپیک گفت: به هر حال اولین تجربه خود را نه تنها در بالاترین سطح مسابقات قایقرانی بلکه فراتر از آن خواهم داشت. در آسیا در المپیک و از نظر بدنی آماده هستم و سعی می کنم با کمک دستگاه ها، وضعیت روحی و روانی ایده آلی داشته باشم.

مجلل در پایان خاطرنشان کرد: مطمئنا تمام تلاشم را می کنم و شرایط بهتری نسبت به مسابقات انتخابی خواهم داشت. امیدوارم مسابقاتم خوب پیش برود و نماینده خوبی برای قایقرانی بانوان ایران در بازی های المپیک باشم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *