ارایه خدمات مالیاتی با استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی

تبلیغات بنری


امکان تصویب فرم تفاهم نامه ماده 100 و پرداخت مالیات از طریق خبرنگاران داخلی به منظور تسهیل مودیان در استفاده از مزایای ماده 100 قانون مالیات های مستقیم فراهم شده است.

یورنا- به گزارش روابط عمومی سازمان امور مالیاتی کشور، شرایط مربوط به تصویب فرم تفاهم نامه ماده 100 و پرداخت مالیات در نامه های «بله» و «سروش پلاس» پیش بینی شده است و مودیان به راحتی و آسودگی می توانند موافقت کنند. مالیات خود را پرداخت کنند.

از جمله مزایای استفاده از مکاتبات داخلی برای خدمات مالیاتی عدم نیاز به تسلیم اظهارنامه مالیاتی و جداول کامل درآمد و هزینه، عدم نیاز به ارائه اسناد، مدارک و دفاتر حسب مورد، محاسبه ثابت است. مالیات با حداکثر معاضدت حقوقی، قطعیت مالیات بدون برخورد با مأموران مالیاتی، عدم مراجعه حضوری به مودیان، امکان ثبت تبصره های ماده 100 در هر ساعت از شبانه روز و 24 ساعت شبانه روز افزایش می یابد. دوره پرداخت مالیات در 10 قسط و تسهیل فرآیند پرداخت مالیات در 10 قسط. ارائه فرم 100 تفاهم نامه توسط مودیان، پاسخگویی آنلاین به آن، ذکر سوالات و شبهات احتمالی مودیان، امکان ثبت تفاهم نامه ماده 100 برای کلیه مودیان داخل و خارج از کشور و ثبت تفاهم نامه ماده 100 کاملا رایگان.

در پایان لازم به ذکر است که هم اکنون یک ربات در دو برنامه پیام رسان با عنوان @mytax_bot طراحی شده است و مودیان می توانند از منوی خدمات استفاده کرده و گزینه پرداخت مالیات را در برنامه پیام رسان «بله» انتخاب کنند. برای ثبت 100 و پرداخت مالیات، گزینه نمایش را در برنامه سروش پلاس انتخاب کنید.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *