ارائه خدمات به بیش از ۵۰ هزار زائر اربعین در مرز مهران

تبلیغات بنری


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: از ابتدای طرح اربعین حسینی تاکنون خدمات مختلفی به بیش از 50 هزار زائر در زمینه های مختلف امدادی، درمانی، آموزشی، بشردوستانه و داوطلبانه ارائه شده است.

یورنا – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر ایلام: حمزه محمدی مقدم، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام با اعلام این خبر گفت: در این مدت 6 هزار و 927 زائر در درمانگاه صحرایی هلال احمر آورده و پذیرش شدند و به 12 هزار و 491 زائر خدمات امدادی ارائه شد.

وی به راه اندازی تونل سرد و سایه طاقچه با تلاش داوطلبان در مرزهای مهران اشاره کرد و افزود: 6 هزار و 272 زائر خدمات داوطلبانه از جمله: تونل سرد و سایه طاقچه، تهیه ویلچر دریافت کردند. و خدمات خیاطی

محمدی مقدم با اشاره به حضور فعال جوانان در تیم های سفیران حمایت بشردوستانه (سحاب) گفت: همچنین با توزیع بروشور و آموزش خدمات بشردوستانه توسط تیم های سحاب به 13709 زائر و 11539 زائر ارائه شد. آنها امداد و نجات و کمک های اولیه را به صورت حضوری یاد گرفتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: تاکنون 49 مجروح از کشور عراق به مرز مهران از طریق تیم های امدادی هلال احمر منتقل شده اند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *