ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران اربعین از مرز ۲ میلیون خدمت گذشت

تبلیغات بنری


رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی گفت: تعداد خدمات درمانی ارائه شده به زائران اربعین حسینی از مرز 2 میلیون نفر گذشت.

یورنا – به گزارش ویپادا، جعفر میادفر در جمع خبرنگاران با اشاره به ارائه بیش از دو میلیون خدمات بهداشتی و درمانی به زائران اربعین حسینی اظهار داشت: این خدمات در بازه زمانی 24 مرداد تا 24 مرداد ارائه می شود. 1 سپتامبر و خدمات پیش بیمارستانی شامل خدمات اورژانسی، ویزیت و اعزام به مراکز درمانی، سرپایی، بهداشتی و آموزشی است.

میادافر بر آمادگی کامل تیم های بهداشتی و درمانی در مسیر اربعین تاکید کرد و افزود: رسیدگی به موارد گرمازدگی با جدیت در حال پیگیری است و تاکنون 10 هزار و 778 زائر مبتلا به علائم گرمازدگی تحت مراقبت های پزشکی قرار گرفته اند.

رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین همچنین به همکاری و هماهنگی دستگاه های مرتبط با این مراسم اشاره کرد و گفت: تلاش ما بر این است که با فراهم آوردن بهترین شرایط بهداشتی و درمانی از سلامت زائران به بهترین نحو محافظت کنیم.

وی در پایان با تشکر از کادر بهداشت و درمان کشور که در این ایام ایثارگرانه خدمت رسانی کردند، گفت: امیدواریم با ادامه این تلاش ها بتوانیم سلامت زائرین اربعین را در مسیر بازگشت به کشور تضمین کنیم. .

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *