ادارات لرستان تعطیل شد

تبلیغات بنری


مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان از کاهش ساعت کاری ادارات و بانک های استان در روز سه شنبه ۲۵ مرداد ماه خبر داد و گفت: ادارات و بانک های این استان نیز در روز چهارشنبه تعطیل هستند.

یورنا- مهدی بازوکی مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: بر اساس تصمیم کمیته تقاضا و مصرف برق لرستان که عصر دوشنبه به ریاست استاندار برگزار شد و با توجه به تداوم گرما و دمای بالا تا پایان روز جمعه و اخطار سطح زرد اداره کل هواشناسی مبنی بر … درخواست شرکت توزیع نیروی برق و ساعت کاری دستگاه های اجرایی، بانک ها و بیمه ها به استثنای مراکز خدماتی، بهداشتی و درمانی. مراکز درمانی، آموزشی و شیفتی کارگران در روزهای سه شنبه از ساعت 6 تا 11 و چهارشنبه تعطیل اعلام شد.

وی افزود: با توجه به هماهنگی های انجام شده با ادارات دولتی بسامت و شرکت شهرهای صنعتی در فرمانداری، همچنین مقرر شد در مدیریت مصرف انرژی و کاهش ساعات کاری بین اتحادیه ها، فدراسیون ها، بازرگانان و بازاریان همکاری شود.

باسوکی گفت: بر این اساس بازارها و بازارها روز چهارشنبه از ساعت 12 تا 17 تعطیل هستند و از ساعت 17:30 تا 19:30 فعالیت خود را از سر می گیرند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری افزود: بر اساس هماهنگی با اداره کل حراست همچنین مقرر شد تعطیلی یک روز در هفته به 36 ساعت افزایش یابد.

وی با تشکر از صنایع، شرکت ها و بازاریان استان گفت: امیدواریم با مدیریت مصرف انرژی بتوانیم از پیک گرما جلوگیری کنیم و قطعی برق به مصارف خانگی سرایت نکند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *