اختصاص وام برای تعمیر و بهسازی تاکسی‌های دارای نقص فنی

تبلیغات بنری


مدیرعامل سازمان مدیریت و کنترل تاکسیرانی شهر تهران از اعطای وام و تسهیلات به رانندگان تاکسی برای انجام تعمیرات، بهسازی و رفع مشکلات تاکسی های دارای نقص فنی خبر داد.

یورنا – به گزارش شهر، شادی المالکی در نشست صمیمی با نمایندگان تاکسیرانی در کارگروه مشورتی شوراهای انتظامی شرکت های خصوصی تاکسیرانی ضمن قدردانی از زحمات این نمایندگان گفت: فعالیت شما در کارگروه مشورتی. برای شوراهای انضباطی باعث شده مشکلات و مسائل بهتر و سریعتر به سازمان تاکسیرانی منتقل شود. شما نماینده 80000 راننده تاکسی هستید و حضور کارگروه های مشورتی به ما کمک می کند تا مسائل را در هر حوزه ای که پیش روی شماست پیگیری کنیم.

وی افزود: دغدغه اعضای کمیته مشورتی منجر به پیگیری های ویژه در بسیاری از زمینه ها می شود. بسیاری از پرونده های حقوقی حل شده و در بسیاری از موارد اتفاقات مثبتی رخ داده است. انتخابات جدید تاکسیرانی نیز به زودی برگزار می شود تا رانندگان تاکسی بتوانند تا دو سال آینده به نمایندگان خود رای دهند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و کنترل تاکسیرانی شهر تهران نقش تاکسیرانی در حمل و نقل عمومی را همانند نقش اتوبوس و مترو در جابجایی مسافران دانست و افزود: چنین مشکلی در دنیا مشابه ندارد. حتی به دلیل وجود تقاضای عمومی، تاکسی های مازاد شهر، شرکت های خصوصی و شرکت های آنلاین نیز فعال هستند. تفاوت تاکسی شهری با سایر وسایل حمل و نقل مسافر، اعتماد مردم به برند تاکسی است و این نتیجه رفتار درست با مردم و عملکرد مثبت رانندگان تاکسی صادقی بود که برای جلب رضایت مردم گام برداشتند.

وی با اشاره به اینکه مسائل مربوط به تاکسیرانان به دو بخش تقسیم می شود، خاطرنشان کرد: وی خاطرنشان کرد: یکی از مسائل جایگاه ها، خطوط و قیمت ها است. تعامل سازمان با مناطق بالاست و بازدید از مناطق تاکنون نتایج و تصمیمات مهمی را در پی داشته است. مکاتباتی با شهرداران مناطق جهت تنظیم پرونده های تحقیق و تفحص و صورت جلسات انجام شد. مصوبات باید با پیگیری ویژه و جدی تری دنبال شود و تمامی مدیران و کارشناسان ذیربط در مناطق و ستاد پیگیری و تلاش کنند تا به نتایج مطلوب برسند و موانع خدمات رسانی برای رانندگان تاکسی را برطرف کنند.

مالکی تصریح کرد: بخشی دیگر از فعالیت ها مربوط به مسائل اداری، مراقبت های اجتماعی، بیمه و مسکن است که تلاش می کنیم بهترین شرایط را برای رانندگان تاکسی فراهم کنیم و به طور مرتب از مسئولان پیگیری می کنیم.

وی به مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص تسهیلات نوسازی و بهسازی ناوگان تاکسیرانی در سال 1403 اشاره کرد و گفت: بر همین اساس تسهیلاتی را برای رانندگان تاکسی برای جایگزینی تاکسی های فرسوده با تاکسی های دوگانه سوز داخلی در نظر گرفته ایم. سواری برقی و تاکسی. برای تاکسی های دارای نقص فنی نیز تسهیلاتی در نظر گرفته شده است تا بتوانند تعمیرات و بهسازی را انجام دهند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و کنترل تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه امسال طرح نوسازی سه خودرو مطرح شد، افزود: امروز رانندگان تاکسی حق انتخاب سه خودرو شامل خودروهای دوگانه سوز و بنزینی و خودروهای برقی را دارند. راه اندازی شده است. به ناوگان اضافه شد. تعمیر تاکسی نیز یکی از نیازهای مطرح شده توسط نمایندگان تاکسیرانی بود که در حال انجام است. وام بلاعوض و پرداخت کمک هزینه بیماری صعب العلاج و خاص از دیگر موارد برخورد با رانندگان تاکسی است. هوشمندسازی پرداخت یکی دیگر از اقداماتی است که به زودی تکمیل خواهد شد.

در ادامه این جلسه علی رضا رسولیان نماینده تاکسیرانی در شوراهای انتظامی مرکز گزارشی از عملکرد تیم های مشاوره ای وابسته به شوراهای انتظامی شرکت های خصوصی تاکسیرانی ارائه کرد. نمایندگان کارگروه های موجود نیز در این نشست آخرین موضوعات و چالش های پیش روی حوزه تاکسیرانی را مورد بحث و بررسی قرار دادند و ضمن طرح موضوعات مرتبط، از مدیرعامل سازمان تاکسیرانی خواستند تا موانع خدمات رسانی به رانندگان تاکسی شهر تهران را برطرف کند.

باید گفت؛ در پایان این جلسه از زحمات نمایندگان تیم های کاری کمیته مشورتی شورای انتظامی شرکت های خصوصی تاکسیرانی با سپر سپاس تجلیل شد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *