احکام جدید بازنشستگان صادر می‌شود

تبلیغات بنری


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از صدور احکام جدید برای بازنشستگان خبر داد.

یورنا- میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: تمام تلاش ما بهبود وضعیت معیشتی و دریافت مستمری بازنشستگی برای بازنشستگان است و بر اساس قوانین مصوب و برنامه هفتم توسعه می توانیم شرایط معیشتی و معیشتی خوبی را فراهم کنیم. برای بازنشستگان بازنشستگان سه میلیون تومان هزینه کردند و وی به حساب بازنشستگان طی یک ماه گذشته اشاره کرد و گفت: احکام بازنشستگان تا تشکیل دولت چهاردهم صادر می شود تا شاهد ایجاد شرایط مناسب برای بهبود وضعیت باشیم. شرایط پرداخت و زندگی بازنشستگان

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: تلاش می کنیم شرایط خوبی را برای اجرای قانونی متناسب با حقوق مستمری بگیران فراهم کنیم تا پرداخت ها براساس قوانین مصوب باشد.

موسوی افزود: اگر سازمان تامین اجتماعی منابع درآمدی کافی داشته باشد، قطعا به بازنشستگان اولویت خواهد داد و در این زمینه حمایت و افزایش پرداختی بازنشستگان یکی از اولویت های اساسی است.

وی بیان کرد: در برخی موارد منابع محدود ما اجازه پرداخت را نمی دهد و در این مورد سعی می کنیم با بهبود شرایط مالی و افزایش قدرت خرید بازنشستگان و مستمری بگیران متناسب با تورم جبران کنیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: ما به تعهدات قانونی خود عمل می کنیم و هرگونه صحبت و بحث پیرامونی نمی تواند ما را از اصل ارائه خدمات منحرف کند و هرکس بهبودی در زندگی مستمری بگیران نمی بیند باید این کار را انجام دهد. ” یک لیوان آب سرد خوردند و حرصشان را فرو نشاندند.»

موسوی گفت: ما از هر فرصتی به دور از هیاهوی سیاسی برای کمک به بهبود زندگی بازنشستگان استفاده می کنیم و در این زمینه تلاش ما بر این است که جامعه هدف را به دور از تکرار شعار، پیگیری و حمایت همه جانبه کنیم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *