احتمال شکایت پرسپولیس از فدراسیون فوتبال به فیفا؛ ۳ موضوع مدنظر درویش – یورنا

تبلیغات بنری


از سوی دیگر با صدور حکم امروز کمیته انضباطی علیه ردا درویش، شایعه تایید نشده ای مبنی بر احتمال شکایت قریب الوقوع باشگاه پرسپولیس از فدراسیون فوتبال منتشر شده است.

به گزارش سرویس ورزشی یورنا، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس به دلیل اظهاراتش علیه مسئولان بعد از بازی پرسپولیس مقابل شادرامیلو به پرداخت 2 میلیارد تومان جریمه نقدی و 3 ماه محرومیت از ورود به ورزشگاه ها محکوم شد. در رأی صادره آمده بود که در صورت عذرخواهی رسمی درویش، مدت محرومیت وی به نصف کاهش می یابد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از اعلام رای شکایت این باشگاه از علیرضا بیرانوند به دلیل فسخ غیرقانونی، موضع تندی اتخاذ کرد. رضا درویش با اشاره به محرومیت چهار ماهه بیرانوند گفت: بعد از آن شب که چند ساعت مانده به پایان زمان تعیین شده سقف قراردادها را بالا بردند، امروز یکی از روزهای سیاه فوتبال ایران بود و وجود داشت. مایه شرمساری.» وی افزود: هیچ دلیل قانونی وجود ندارد و همه دوستانی که رای دادند در جلسات خصوصی به من گفتند که امکان تعلیق رای وجود ندارد.

پس از این اتفاقات گفته شد مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال اعتراض به این رای در کمیته استیناف هستند و در صورت تایید این تصمیم، قرمزها به دادگاه عالی ورزش رفته و دادگاه CAS شکایت خواهد کرد. شکایت از علیرضا بیرانوند و باشگاه به دنبال تراکتورسازی تبریز خواهد بود.

حالا درویش با رای روبه رو است که احتمالا با واکنش باشگاه پرسپولیس و معاونت حقوقی آن مواجه خواهد شد. همه اینها در شرایطی است که اخبار تایید نشده اما مهم باشگاه پرسپولیس منتشر شده است. بنا به گزارش نزدیکان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، رضا درویش قصد دارد در چندین پرونده از فدراسیون فوتبال و مهدی تاج به فیفا شکایت کند. اگر این درست باشد، شکایات احتمالی عبارتند از:

*افزایش ناگهانی سقف قرارداد در آخرین روز نقل و انتقالات
* علیرضا بیرانوند را در صورت اخراج غیرمجاز این بازیکن محروم کرد
* حمایت مالی و حمایت مالی این شرکت متعلق به محمد رضا زینوزی از فدراسیون فوتبال است.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *