اجرای نمایش «جزیره» تمدید شد

تبلیغات بنری


برنامه «الجزیره» به نویسندگی و کارگردانی کیمیا نوری برای مدت محدودی تمدید شد.

یورنا – طبق اعلام روابط عمومی اثر، نمایش «الجزیره» به نویسندگی و کارگردانی کیمیا نوری به مدت 4 شب ساعت 21:15 روی صحنه سالن شماره یک خانه تئاتر دا میزبان مخاطبان خواهد بود.

«جزیره» درامی است که وقایع آن حول محور سقوط هواپیمای مسافربری در جزیره‌ای عجیب می‌چرخد که نمایش آن از دهم تیرماه آغاز شد و به گفته مخاطبان این اثر قرار بود تا 22 جولای روی صحنه بماند. پس از تعطیلی سینماها در روز جمعه، از 29 جولای تا سه شنبه، 2 آگوست اجرا می شود.

برجین عبدالرضاقی، امیر آقاجان، علی جدیدی، مانی محمدی و کیمیا نوری بازیگران این نمایش هستند.

مهلا سرحدی و مارین علیزاده هنرمندانی هستند که با صدای خود این نمایش را همراهی می کنند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «بعد از سقوط هواپیما، چند مسافر در جزیره‌ای گرفتار می‌شوند که برای برخی به معنای آزادی و برای برخی دیگر به معنای اسارت است و هرکدام باید آنجا را ترک کنند، بمانند یا به زندگی خود ادامه دهند. آنها به چالش تبدیل می‌شوند و به تدریج. شرایط عجیب جزیره را درک کنید.”

از دیگر بازیگران این نمایش می توان به مشاور کارگردان: برجین عبدالرزاقی، دستیار اول کارگردان: میرین علیزاده، دستیار دوم کارگردان: مادآ نورخمامی، مدیر صحنه: محمدرضا بیات، طراح نور: ایمان اسماعیلی، کارگردان نور: علی اشاره کرد. صبری، طراحی صحنه: کیمیا نوری، طراحی صحنه و لباس: بهناز رودکی، تصویربرداری: نازنین محب علی، طراحی پوستر و بروشور: علی جدیدی، تولید تز، موشن گرافیک: جاوید علیپور و فرزین شکاری، روابط عمومی: نیگار امیری.

علاقه مندان می توانند بلیت این نمایش را از سایت تفال تهیه کنند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *