اجرای مرحله چهارم طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی از بیستم شهریور

تبلیغات بنری


رئیس سازمان خدمات اجتماعی و مشارکت های شهرداری تهران از اجرای مرحله چهارم طرح مدیریت آسیب های اجتماعی در پایتخت در آستانه آغاز سال تحصیلی خبر داد.

یورنا به گزارش شهر، محمد نقیب رئیس سازمان خدمات اجتماعی و مشارکت های شهرداری تهران گفت: تاکنون سه مرحله از طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی در سال 1403 در پایتخت اجرا شده است و فاز چهارم این طرح. طرح در آستانه آغاز سال تحصیلی از 20 تا 10 شهریور در دست اجراست.

وی افزود: در مرحله اول طرح ساماندهی که در پایان فروردین ماه اجرا شد، 7 هزار و 297 نفر از آسیب دیدگان اجتماعی ساماندهی شدند و در مرحله دوم که در خرداد ماه اجرا شد، 3 هزار و 622 نفر و در مرحله سوم ساماندهی شدند. که در مردادماه اجرا شد، 2210 نفر ساماندهی شدند.

ناخدا ادامه داد: جامعه هدف ما در مرحله چهارم طرح، معتادان، متکدیان، بی خانمان ها و ولگردها، علاوه بر کودکان کار و خیابانی خواهند بود آن سال تحصیلی

رئیس سازمان خدمات اجتماعی و مشارکت های شهرداری تهران با اشاره به اینکه از 13 هزار و 130 آسیب دیده اجتماعی ساماندهی شده در سال 1403، 6 هزار و 193 نفر معتاد متجاهر و 5 هزار و 513 نفر کارتن خواب بودند، گفت: مرحله چهارم که به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت. ، در 124 منطقه از 22 منطقه به صورت شبانه روزی اجرا می شود و سازمان خدمات اجتماعی و مشارکت ها به صورت شبانه روزی از این طرح حمایت می کند.

کاپیتان در پایان گفت: بیش از 100 دستگاه خودروی اورژانس متعلق به خدمات اجتماعی حامی شهرستان در سه شیفت کاری در پایتخت فعالیت می کنند تا در صورت مشاهده افراد بی خانمان و کارتن خواب، آنها را به مراکز تحت پوشش منتقل کنند. و همچنین سازمان های خدماتی و متکدیان و مشارکت های اجتماعی اقدام کنند. شهروندان تهرانی نیز می توانند با تماس با سامانه 137 ما را در رفع معضلات اجتماعی پایتخت یاری کنند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *