اتصال بزرگراه یادگار امام (ره) به بزرگراه آزادگان در مسیر تحقق

تبلیغات بنری


در جلسه ای که آخرین تحولات ساخت «تحقیق غربی جاده یادگار امام» و «فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی» مورد بررسی قرار گرفت، تایید شد که املاک مربوط به این دو پروژه حیاتی غرب کشور خواهد بود. حذف شود. تهران.

یورنا – به گزارش شهروند، با حضور معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، آخرین تحولات ساخت «تحقیق غربی بزرگراه یادگار امام» و «فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی» ارائه شد. . مدیرعامل سازمان نظام مهندسی و عمران شهر تهران، مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان های شهرداری و نواحی و مدیر عامل سازمان مشاور فنی مهندسی مورد بررسی قرار گرفتند.

در بخشی از این جلسه نمایندگان مناطق 9، 10 و 18 شهرداری تهران گزارشی از حل و فصل پرونده مالکیت این پروژه ارائه کردند. بر این اساس با کلیه املاک مخالف پروژه از جمله محدوده میدان جی، تقاطع بزرگراه الفتح و بلوار اردگی و همچنین املاک مجاور بزرگراه شهید بروجردی قرارداد شفاهی منعقد شد.

در ادامه این جلسه نماینده فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اهمیت بهره برداری از این دو پروژه غول پیکر ساختمانی، نیاز مبرم به گشایش مناطق غرب و جنوب غرب تهران در محدوده این ساخت و سازها را ضروری دانست. پروژه ها.

حقبین رفع گلوگاه های املاک و مستغلات دو پروژه عمرانی مذکور را از اولویت های مدیریت شهری دانست و توسعه عملیات اجرایی به ویژه در میادین فتح وجیه و فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی را با تکیه بر آن برشمرد. روی اسلات های ذکر شده

وی تاکید کرد: آثار تغییرات و فرآیندهای اجرایی در محدوده جاده شهید بروجردی و تعریض غربی جاده یادگار امام باید هر چه سریعتر برای عموم مردم نمایان شود، نقش بزرگ بهره برداری از این دو جاده در تحقق پروژه هاست اتصال بزرگراه یادگار امام به بزرگراه آزادگان.

همچنین مدیرعامل سازمان عمران و مهندسی شهر تهران اجراهای جنوب بزرگراه یادگار امام (ره) و ادامه بزرگراه شهید بروجردی را دو رابط مکمل برای اتصال بزرگراه یادگار امام (ره) به آزادگان برشمرد.
صداقتی در جریان بررسی آخرین مراحل اجرای پروژه در محدوده دو پروژه مذکور، بر توسعه تجهیزات اجرایی و نیروی انسانی به موازات رفع معارضین تاکید کرد.

امانی مدیرکل هماهنگی فنی و ساختمانی سازمان ها و مناطق شهرداری تهران نیز بر تعیین تکلیف هر چه سریعتر املاک و مستغلات این پروژه با توجه به صورتجلسه جلسات قبلی با شهرداران مناطق 9 و 18 تاکید کرد. وی افتتاح پروژه را منوط به انجام اقدامات لازم در این زمینه دانست.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *