اتخاذ تمهیدات امنیتی لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در پایتخت

تبلیغات بنری


رئیس کمیته امنیت انتخابات تهران از اتخاذ تدابیر امنیتی لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در پایتخت خبر داد.

یورنا به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، محسن نایبی عصر یکشنبه در جلسه کمیته امنیت که با حضور مسئولان ذیربط در استان تهران برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور مردم در شعب اخذ رای گفت: با تشکر شما به همه نیروها و امنیت برای برگزاری سه انتخاباتی که از اسفند سال گذشته تا کنون برگزار کردیم، سپاسگزارم.

النبی با اشاره به اینکه امنیت و امنیت در سه انتخابات برگزار شده به خوبی محقق شده است، گفت: تمامی اقدامات امنیتی و انتظامی برای انتخابات 24 تیرماه پیش بینی شده است و ما آمادگی داریم این آزمون سیاسی را انجام دهیم.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری تمامی کارکنان امنیتی و انتظامی از ابتدای اخذ رای تا پایان شمارش آرا در شعب اخذ رای حضور خواهند داشت.

وی گفت: در دور اول انتخابات ریاست جمهوری شاهد هیچ مشکلی در تشکیلات نبودیم و با همکاری دستگاه های امنیتی، انتظامی، اطلاعاتی و دستگاه های خدمات رسان کار کردیم و امیدواریم همین روند تکرار شود. ” در ادامه انتخابات 15 جولای.

رئیس ستاد تامین امنیت انتخابات استان تهران با بیان اینکه صندوق هایی که در مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری مورد استفاده قرار گرفت همچنان پابرجاست، گفت: هماهنگی های لازم برای حمل و نقل هویت، دستگاه های تایید صلاحیت و صندوق ها در تیرماه انجام شده است. 15. .

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *